Dwarsdoorsnede gezocht

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gert-jan
Berichten: 602
Lid geworden op: 08 nov 2005 19:23

dwarsdoorsnede

Bericht door Gert-jan »

Gerard, de volgende gaat zo naar Bram. Hoop dat hij hem plaatst. Is een bekende dus raden maar.

Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Gert-Jan natuurlijk plaats ik het wel voor je,anders mot ik bij die ouwe Komuh,maar ik heb niet mijn eerste brandstofpompie en verstuiver
gevonden die ik gemaakt had voor mijn dispensatie maar wel mijn ouwe boekie van de ambachtschool waar ik het van geleerd had. zie hieronder
speciaal voor Gert-Jan

Branstof gevalpompdingesmeloochem Bosch uiteraard
Afbeelding

De sterverstuivernevelaar ook van Bosch
Afbeelding

Nu gaan we ff verder met het raadschip van Gert-Jan,wantuh iemand had er om gevraagd docht ik,maar dan mot ie `t wel bouwe .docht ik

Afbeelding

Gert-Jan hij gaat er niet groter op,anders blijven we schuiven ,voor de bouw liefhebber heb ik de tek.4 x zo groot.
En om Harry C Brabant niet te vergeten,jij heb dus ook op die pomp zitten zweten :oops: :roll:
Groetjes Bram
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Hallo Bram,

Dat zweet is inmiddels opgedroogd.
Een schot voor de boeg voor wat betreft het schip.
Het zou best eens een P of W- drecht uit de 50 jaren kunnen zijn.

Groeten,
Harry
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Bram en Gert Jan. Daar zocht ik inderdaad naar. Voor mij is dit mooi spul :D En als jij op één of andere manier die tekeningen copiëren kan Bram: Graag. Wat die ,,katers`` betreft, ik zat met de lady effe bij vrienden voor een oud- en nieuwborrel, borrel, borrel.........Afijn, je snapt het wel.....Vr.gr.Gerard.
Gert-jan
Berichten: 602
Lid geworden op: 08 nov 2005 19:23

dwarsdoorsnede

Bericht door Gert-jan »

Nee Harry.
Hut is er een van die Mij. uit Rotterdam die vond dat mijn Mij. ook maar met die band op de schoorsteen moest gaan rondvaren.
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Da`s dan de Nedlloyd. Zit te piekeren.......Eén van de Ba-boten? Nee, die hadden een achteruit. Zaan- of Zonnekerk?
Gert-jan
Berichten: 602
Lid geworden op: 08 nov 2005 19:23

dwarsdoorsnede

Bericht door Gert-jan »

Gerard.
Ga zo een tukkie doen dus zal het maar zeggen, de Neder Rijn. Van dit schip heb ik het totale dekkenplan, dus van tank top tot top deck oftewel het schavotje.
Bram, die Bosch pomp is mooi. Toen we die op school kregen snapte ik niet dat de plunjer verdraaiing de opbrengst bepaalde, tot ik de pomp open zag in de MK op school. Je zult hem maar uitgevonden hebben was het geen Boschpomp geweest maar een Harmsenpomp. Klinkt niet, blijf maar bij een Boschpomp!
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Gert Jan, nou heb je me toch wel nieuwsgierig gemaakt :D Als je die copiëren kunt en opsturen? Ik betaal alle kosten, dus geeft maar een mailtje. Vr.gr.Gerard. P.s.Bram: Tekening ontvangen, en een mooie scherpe, bedankt!
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Gert Jan. Ook voor de zekerheid hier effe een ontvangstbevestiging, alles is aangekomen, en nogmaals heel veel dank! Gerard.
Bram

Bericht door Bram »

:D Voor de liefhebbers
een liggende Krupp-diesel
Afbeelding

Voor de modelbouwers
goed naar de pakkingen en glands kijken voor het geval je scheepje zinkt bij het te water laten
Afbeelding
Afbeelding
Groets Bram :D


Plaats reactie