Haven van Halifax e.o.

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Haven van Halifax e.o.

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Prachtige plaat... wuuf loopt/schaatst weer eens in de weg :roll:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook

Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Haven van Halifax e.o.

Bericht door rspeur »

Veel plezier Harry, ik zal je niet verder afleiden.... :wink:
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
Gebruikersavatar
Henk van der Moolen
Berichten: 1214
Lid geworden op: 04 aug 2004 13:11
Locatie: Amsterdam

Re: Haven van Halifax e.o.

Bericht door Henk van der Moolen »

Niet alleen het ruwe Canadese ijshockey stamt van het Nederlandse ijskolfen af, maar ook de nog bekendere sport golf.
De Schotten hebben deze sport overgenomen van het Nederlanse kolven.
Kijk maar eens goed op de afbeelding van Hendrick Averkamp en je ziet aan de houding van de kolvers dat ze als bij het golfen afslaan.
Gelukkig is deze variant niet zo verruwd als het ijshockey.
Maar Harry ik wens je veel plezier met de wedstrijd van het jeugdteam en ook Hendrick Averkamp zal glimlachend over je schouder meekijken.
Hendrick houd van whisky dus die zit goed bij jouw.
Beleg je geld verstandig,
Bij de slijter krijg je 41%.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Haven van Halifax e.o.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

:lol: :lol: :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Haven van Halifax e.o.

Bericht door Bob R.I.P. »

Wat zal die Hogenboom een smak maken als hij van de kast komt. Zeker als die Canadezen dat stukkie rubber niet vaker dan de tegenstander met dat knuppeltje het net inslaan.

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Haven van Halifax e.o.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Bob,............vooor ik op een kast ga zitten leg ik altijd een hele stapel kussens op de grond...( EN hou er een oogie op! :lol: maar aan de achterkant heb ik een goeie ladder klaarstaan :mrgreen: )........DUS een zachte landing verzekerd..........( we worden ouder Papa zong Peter Koelewijn vroegaah!).........in dit geval ben ik niet zo benauwd........die Jnr. Canadezen zijn d'r klaar voor EN
" May the best team win"

PS.je: " stukkie rubber"....." knuppeltje"....ai ai ai.......d'r moet nog een hoop aan jouw Hockey-opvoeding worden gedokterd....ik zal een notitie maken bij de immigration lieden, houden ze jou in de peiling bij een volgend bezoek!! :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Haven van Halifax e.o.

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Harry,

ik ben niet van plan de grote vijver over te steken. Vliegen vind ik maar niks. Voor vakantie neem ik wel de sleurhut.
Ik denk dat mijn ijshockey kennis aardig op peil is. Ik kom nog uit de tijd van Frans Henriks. Alles tot en met de verjaardag van de schoonmoeder van de reservekeeper kwam je te weten. Veel plezier en inderdaad dat de beste mag winnen.
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Haven van Halifax e.o.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

2015 Wereld Kampioen Ijshockey Junioren.........CANADA met Cup en Gouden Medaille, in Toronto! :lol: .

Rusland verloor met 5-4 ( kwam terug van een achterstand van 5-1!)

Volgend jaar in Helsinki ga ik voorlopig maar weer op dat kassie zitten!! :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Haven van Halifax e.o.

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Da's mooi, Harry! Gefeliciteerd.
Daar heb jij vast wel een single malt op genomen.
Of koos je voor dat vreemde Nova-Scotiasopje, hoe heet het ook weer? :shock:
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Haven van Halifax e.o.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Da's mooi, Harry! Gefeliciteerd.
Bedankt Theo,............jaaa 't was even zweten en "we" moesten d'r even flink tegenaan :lol: toen dat Russische Beertje los ging en ECHT grommend uit z'n hokkie kwam, maar de feiten spreken voor zich!

Wat jij bedoelt is waarschijnlijk " Screech"...da's geen Nova Scotia soppie, maar een NewFoundland soppie......gaat je haar recht van overend staan en het was al laat gisteravond, dus maar bij een "schone" whisky gehouden! :mrgreen:

Deze " Canada- Rusland" Jnr. Wereldcup Hockey games " zijn wat"........er zit een geschiedenis aan vast van heb ik jou daar en die jonge klanten nemen " geen gevangenen" en dat is in het verleden wel eens GILLEND uit de klauwen gelopen, ik zal je niet met de details vermoeien! Dze ronde waren de scheidsrechters " ON the ball" en er zat een dikke Rus op het strafbankie voor 2 minuten voor je Putin kon zeggen! :lol: Nou niet dat onze Canadese vrienden lieverdjes zijn, ik heb gisteravond meerdere malen letterlijk Russen door de lucht zien vliegen, sommige mensen noemen dat "ruig" :mrgreen:

Aahwel, volgend jaar in Helsinki zien we verder, misschien krijg ik wel een uitnodiging van mijn Finse konnektie!! :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie