Effe Apeldoorn bellen
Re: Effe Apeldoorn bellen
Zoek maar eens op Honda-point !
Ik deed er nu bijna een smiley bij, maar daar zie ik toch maar ff van af....van dat was echt een ramp.
Hoe dan ook "Men" maakt er in de Jenaaitutsteets al héél lang potjes van....
ok-ok-ok... hier een zoek-link...Make your pick ! : https://www.google.nl/search?q=honda+po ... er&ie=&oe=
Ik deed er nu bijna een smiley bij, maar daar zie ik toch maar ff van af....van dat was echt een ramp.
Hoe dan ook "Men" maakt er in de Jenaaitutsteets al héél lang potjes van....
ok-ok-ok... hier een zoek-link...Make your pick ! : https://www.google.nl/search?q=honda+po ... er&ie=&oe=
Oost, west...ook best
Re: Effe Apeldoorn bellen
HIER wordt min of meer het verschil in ervaring en opleiding beschreven van MM en Navy officieren. Bij de Navy zijn het carriere-jagers met weinig of geen zeetijd en geen interesse in varen of navigatie.
En HIER is het carriere-pad van de COs en XOs van de McCain te vinden. De current CO en XO hebben dezelfde achternaam: Sanchez. Klik op de naam of foto en je vindt het hele opleidingspad en ervaring.
En HIER is het carriere-pad van de COs en XOs van de McCain te vinden. De current CO en XO hebben dezelfde achternaam: Sanchez. Klik op de naam of foto en je vindt het hele opleidingspad en ervaring.
Live life to the fullest!
- Harry G. Hogeboom
- Berichten: 14439
- Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
- Locatie: Canada
Re: Effe Apeldoorn bellen
Bij die Aussie Cat ging de baas van de werf tijdens de proefvaart even op zijn "paper-thin" kompetentie streepen staan en "wilde ook even sturen"Amerikanen hebben puur op de radar gevaren en die tanker, de ALNIC MC, is van de Griekse club Stealth Maritime Corp.
- Bijlagen
-
- ISM1.jpg (92.3 KiB) 8031 keer bekeken
-
- ISM.jpg (68.28 KiB) 8031 keer bekeken
-
- AussieCat.jpg (90.8 KiB) 8031 keer bekeken
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
"Don't sweat the small stuff"
Re: Effe Apeldoorn bellen
Toch stond er een baken op dat rif, een "stealth" baken weliswaar met van die platte schuine oppervlaktes .
Live life to the fullest!
- Harry G. Hogeboom
- Berichten: 14439
- Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
- Locatie: Canada
Re: Effe Apeldoorn bellen
Die gozer dacht waarschijnlijk dattie precies daar de bocht om moestToch stond er een baken op dat rif
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
"Don't sweat the small stuff"
Re: Effe Apeldoorn bellen
Is zo'n Stealth niet ontwikkeld om onzichtbaar te zijn op de radar ?
groeten
Jan van der Pluijm
- Harry G. Hogeboom
- Berichten: 14439
- Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
- Locatie: Canada
Re: Effe Apeldoorn bellen
IKKUH?? .......niks ter van Jan, dat was andrekik.........ik weet naks van stealthIs zo'n Stealth niet ontwikkeld om onzichtbaar te zijn op de radar
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
"Don't sweat the small stuff"
Re: Effe Apeldoorn bellen
@ Andre
Bedankt voor de beide bijlagen. Verhelderend !
Met vriendelijke groeten,
Dirk
Bedankt voor de beide bijlagen. Verhelderend !
Met vriendelijke groeten,
Dirk
Old sailors never die, they just fade (or drive) away...
73 Knisten
73 Knisten
-
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 23 sep 2007 19:38
- Locatie: Sneek
- Contacteer:
Re: Effe Apeldoorn bellen
CONDOR 11 Builder: InCat Australia Limited, Hobart, Tasmania, Australia.
Yard numbers: 034.
Dimensions (length, breadth, depth): 77.5 x 26 x 3.5 metres.
Tonnages (gross, net, dead weight): 3,989, 1,382, 250.
Engines: Four Caterpillar diesel.
Power: 23.500 kW.
Speed (knots): 37.
Passenger certificate: 612.
Car capacity: 135.
21.7.1994: Condor 11 launched.
8.10.1994: During speed trials, hit rocks at Blackjack reef, Tasmania, causing severe damage.
3.3.1995: Delivered to Holyman Limited, Sydney, Australia.
18.5.1995: Chartered to Condor Ferries St. Helier (Jersey)/St. Peter Port (Guernsey)/Weymouth.
3.10.1995: Withdrawn from service.
18.12.1995: Sold to Cat Link, Denmark. Renamed Cat Link II.
5.1998: Chartered to EuroFerrys S. A., Santa Cruz de Tenerife, Spain. Renamed Euroferrys I.
12.5.2000: Renamed Euroferrys Primero.
5.2002: Laid up at Portland, England.
30.9.2002: Renamed Cat Link II.
2.12.2002: Renamed Elanora.
Yard numbers: 034.
Dimensions (length, breadth, depth): 77.5 x 26 x 3.5 metres.
Tonnages (gross, net, dead weight): 3,989, 1,382, 250.
Engines: Four Caterpillar diesel.
Power: 23.500 kW.
Speed (knots): 37.
Passenger certificate: 612.
Car capacity: 135.
21.7.1994: Condor 11 launched.
8.10.1994: During speed trials, hit rocks at Blackjack reef, Tasmania, causing severe damage.
3.3.1995: Delivered to Holyman Limited, Sydney, Australia.
18.5.1995: Chartered to Condor Ferries St. Helier (Jersey)/St. Peter Port (Guernsey)/Weymouth.
3.10.1995: Withdrawn from service.
18.12.1995: Sold to Cat Link, Denmark. Renamed Cat Link II.
5.1998: Chartered to EuroFerrys S. A., Santa Cruz de Tenerife, Spain. Renamed Euroferrys I.
12.5.2000: Renamed Euroferrys Primero.
5.2002: Laid up at Portland, England.
30.9.2002: Renamed Cat Link II.
2.12.2002: Renamed Elanora.
Gert
- Varen is Leven -
- Varen is Leven -
Re: Effe Apeldoorn bellen
Die Urker vissers hebben sterke urine.
https://www.destentor.nl/urk/tonnen-sch ... ~ae147555/
Groet, Paul G.
https://www.destentor.nl/urk/tonnen-sch ... ~ae147555/
Groet, Paul G.