Mijn werkplekkie.

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Mijn werkplekkie.

Bericht door Bob R.I.P. »

Mart, hindert niet. Je moet een bericht eerst langzaam tot je laten doordringen, de consequenties van een reactie afwegen, de reactie zelf goed over denken. Dan leg je het even opzij en je vergeet het. Last van een seniorenmomentje. Opeens duikt het toch weer op en dan ga je er voor.
Zoals nu bij mij dat ik na een jaar pas reageer op het bericht van Chris.dus.
Chris er zijn meerdere smeden, dus wie je broer is weet ik niet. Is hij bezig met het hekwerk?

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.

vincentbol

Re: Mijn werkplekkie.

Bericht door vincentbol »

mijn werkplek aan boord vd mosselkotter ye 86
foto.JPG
foto.JPG (101.61 KiB) 3348 keer bekeken
foto.JPG
foto.JPG (101.61 KiB) 3348 keer bekeken
Jos Komen (R.I.P)

Re: Mijn werkplekkie.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Mijn huidige werkplekje met links vanuit het raam uitzicht op weilanden met paarden en schapen en rechts uitzicht op de mooie schilderijen van Denis. :)
Van die paarden en schapen is genoeg te zien op het topic Wonen in Warffum. :wink:
werkplekje.jpg
werkplekje.jpg (172.15 KiB) 2950 keer bekeken
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Mijn werkplekkie.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

en rechts uitzicht op de mooie schilderijen van Denis.
Jaaa jaaa we snappen het al Komen, jij hebt als Kombuisbaassie maar mooie scheepsprenten aan de muur..........het gewone volk moet dat met een foto-tje doen....maaaaar ik blijf hopen...... :lol:

Om nou trouwens eerlijk te zijn, ik kreeg ook al eens een schilderij van een zussie van de Reus van Heusden........dus niks te klagen :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Mijn werkplekkie.

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Ja Harry en nou istie op zoek naar ''iets aan de kust'' , maar de Prins Hendrik Stichting gaat het niet worden want daar mag je geen beestjes houden :oops:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Mijn werkplekkie.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ach jaa Mart....en mens z'n lust is een mens z'n leven en scheepies kijkuh aan de kust is toch een mooie zaak voor een ouwe zeeman.......kijk die Komen is een " Kat met 7 poten" of hoe zeggen ze dat ook alweer.....waar ik op doel is dattie zo rond 1964 of zo, al eens door het oog van de naald is gekropen of gevaren toen die "Luisa" daaar achter de kont van de " Gulf Hansa" en achter Jossie z'n kont opblies op die Shat el Arab stinksloot in Bandar Shapur in Irak..........hij hep dus nog een lang leven voor zich :lol: en dan kan je maar beter doen waar je schik van hebt.

Toen ik in 1965 voor het eerst langs die ontiegelijke grote bult oud roest kwam kachelen....wat dus een poosie ervoor nog een tanker en een laadsteiger was geweest..........tijdens die ontploffing rende Pietje de Meurder geloof de woestijn in??? maar dat kan Jossie wel even toelichten.

Hoe dan ook..........voor Jossie wordt het " Op de Blanke top der Duinen, schitterend in de zonnegloed" :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Mijn werkplekkie.

Bericht door Bertus. »

Harry G. Hogeboom schreef: Shat el Arab stinksloot in Bandar Shapur in Irak :lol:
Hallo Harry,

Ik ben in '55 met de TARAKAN in Bandar Shapur geweest, maar
toen lag het nog in Iran meen ik. :) :wink:
Dat was in ± Juli/Augustus, tjonge wat was ut deur toen iette, de reuzel
liep oe zowat ut gat uut.

Groeten van de
Blauwvinger. :) :wink:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Mijn werkplekkie.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

In Bandar Shapur lagen alleen pakkiesbootjes en bulkfietsjes wekenlang te meuren. :)
Het wrak van de Luisa lag in Bandar Mashur.
Zelf ben ik jaren later met de Voorne in Bandar Shapur geweest en het wrak van de Luisa lag er toen nog steeds toen we met de sloep even een kijkje zijn wezen nemen in Bandar Mashur.
HIER het verslag van een voetbalwedstrijd in Bandar Shapur. :)
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Mijn werkplekkie.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Het wrak van de Luisa lag in Bandar Mashur.
Toen het me te binnen schoot, twijfelde ik tussen B Mashur en B. Shapur.........maar ik wist dat de korrekties niet lang op zich zouden laten wachten...Iran...Irak......allemaal in de zandbak.....jaa toch, segnouselluf!! :lol: Heb mezelf in 1980 gezworen dat ik nooit meer voet in die wereld zou zetten...tot nu toe is het uitgekomen....
Jij was me dus een goeie 10 jaar voor Bertus...donderse Blauwvingers!!! :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie