Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Heren ( en ook wellicht dames :oops: ) Kombuizers, projekt-volgelingen, ondersteuners, sympathisanten en ander volk :wink: :lol:

Ik denk dat nu zo'n beetje " alles is gezegd wat er over is te zeggen", rest mij de taak om hier nu te vermelden dat ik aan Leo Starrenburg heb verzocht om de " Verzamelde fondsen voor KNRM aan de KNRM over te dragen" ( details zijn Leo bekend.)

Leo zal dat ongetwijfeld hier vermelden als dat is gebeurt , alsmede zal er worden vermeld als de KNRM heeft bevestigd het geld te hebben ontvangen.

We hebben met z'n allen een steentje bijgedragen aan een uniek en " Typisch Nederlands Maritiem Instituut" EN

DAT was me een waar genoegen

letterlijk in ALLE opzichten.

Zonder Kombuispraat en de inzet van velen was dit niet mogelijk geweest en ik ben een ieder daarvoor bijzonder erkentelijk dat ik op deze wijze de " Johannes Cornelis Hogeboom Memorial Ijsselroeitocht" zo uniek gestalte heb kunnen geven.
Goed goan en een mooie zomer :-D :-D :-D
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"

Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Zo, de €€€€€'s zijn op weg naar de KNRM:

Afbeelding

Beetje kleine :wink: lettertjes, maakt nie uit, de KNRM is nu € 5757,57 rijker :-D


m vr groet, Leo.

PS: mocht er nog wat binnendruppelen dan gaat het uiteraard ook hier naar toe.
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

€ 5757,57
Dat streelt mijn gevoel voor symetrie. :wink:
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Mooi he Theo,

toch apart hoe de dingen kunnen lopen, en wat er allemaal met een mens vanaf de tijd van de eerste berichten over de roeitocht kan gebeuren.

That's life en gelukkig staan we d'r nog allemaal midden in :P

m vr groet, Leo.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Dat streelt mijn gevoel voor symetrie
Hallo Theo et all,

Jij bent vast niet de enige persoon met gestreelde gevoelens :lol: :lol: :wink: OF het bij een ieder de symatrie is, daaaaar waag ik me niet an, maar "streeeeel'n doet het" :lol: :lol:

Een flitsend bedrag aan het einde van een flitsend projekt met flitsende mensen ten bate van een flitsend kluppie.

Terwijl ik "duistere vermoedens heb" zal ik me hier maar niet wagen aan uitspraken over " wie hep um dit geflikt" :lol: :lol: :wink: :roll: maar alleen even " AN DE PETTUH TIK"N"

Wanneer ik de bevestiging ontvang van de KNRM, zal ik dit hier vermelden uiteraard. Ondertussen allemaal:

"Goed Goan"
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Us Bert de Boer en Theo Horsten hebben er alles aan gedaan om er het fraaie ronde bedrag € 5555,55 van te maken, maar € 5757,57 is uiteraard een nog mooiere eindscore. :-D
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo JossieUno,

Daar had ik al zo'n " Bruuun Grunninger Koakuh" vermoeden van!!! :lol: :lol: Je leert je pappenheimers kennen met zo'n projekt!!!!

"De raaaand van mien Pettuh rak versleeeet'n van aal dat tikk'n" :lol: :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Kombuis et all,

Ik kreeg vanochtend een bericht van de administrateur van de KNRM dat de " fondsen op 14 Juli" zijn ontvangen.
Da's leuk om te horen dat ze dus nu zijn aangeland waar ze uiteindelijk voor bedoeld zijn.
De administratie van de KNRM is op het ogenblik druk met "allerlei andere zaken" maar e.e.a. wordt nog "formeel en per brief" binnekort bevestigd en afgehandeld, wat ik vanzelf dan hier weer zal vermelden.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Moest vandaag weer ettelijke ponden paling halen bij Theo voor wat hongerige kombuizers.
Hij vertelde nog eens hoe ook hij had genoten van het gezelschap van de kombuizers die een tochtje met hem maakten.
Leuk voor hen om te weten dat Theo is uitgeroepen tot

"Beroepsvisser van het jaar 2008".

Gr. Arie.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Arie,

Hadden we DAT nou maar eerder geweten , dan had Theo , als VIP visserman, veeeeel meer kunnen vragen voor zijn "vis- excursies" :lol: :wink: :roll:

Gijntje!!

Erg leuk voor hem om op zo'n manier erkend te worden, 's winters zal dat best niet altijd een lolletje zijn. OOK mijn felicitaties bij gelegenheid aan Theo.
Horens
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie