Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Ton van der Sluijs

Re: Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Bericht door Ton van der Sluijs »

Goedemorgen iedereen :-D
Je weet het toch nooit; ik ben ook na drie jaar bij mijn eerste baas weggegaan, omdat ik altijd overhoop lag met mijn leermeester. Ik vertelde hem af en toe wat ie fout deed.... als jongen van 19 moet je je wat rustiger opstellen ,maar ik ben mijn hele leven al fanatiek "ergens"mee bezig wat uiteindelijk de vrucht afwerpt, maar waar je niet altijd vrienden meemaakt. ( ik ben blij dat een aantal mensen geen rood potlood op zak had, anders had ik nu knalrood geweest :mrgreen: :mrgreen: )

Tja, zo'n jongen die aan de gang wil... Mijn maat zegt, dat de3 jongeren onderbetaald worden... In feite is dat ook zo; ze doen als ze het een beetje snappen vaak volwas werk voor een hongerloon. Deze jongen wordt betaald naar wat ie presteerd... zal ie ook niet zo gauw weggaan!

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ik was al een tijdje van plan om dit verhaaltje af te sluiten met een "passend stukkie muziek"

" I met her accidentally in St.Paul Minnesota"............Big River.

Nou " I met her accidentally in Olst...Overijssel"............River of Dreams!! :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=iiJfu7Kv ... re=related
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Re: Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Bericht door Albert »

I met her accidentally veertig jaar geleden in Schellingwoude aan het Buiten IJ en sindsdien varen we samen van hot naar haar. :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

I met her accidentally in Piraeus en dacht: Hé, da's een aardig wijf... :-D
Dat denk ik nog steeds en op de een of andere manier zal dat altijd verbonden blijven met George Jones.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Bericht door Harry G. Hogeboom »

@ ALL,

Ik meen te kunnen stellen dat de 2008 Roeitocht over de Ijssel ten bate van de KNRM een financieel success is geworden- was iets van 5000 Euro als ik me goed herinner. Inmiddels zijn er drie jaren verstreken en ik speel....let wel "speel" met de gedachte om deze tocht in 2012 te herhalen met als doelstelling wederom fondsen voor de KNRM te verwerven.

Deze notitie heeft alleen de bedoeling om interesse te peilen via Kombuispraat en te kijken of er ook " meeliggers" zijn die eventueel willen assisteren met het "opzoeken van sponsors" en/of een bijdrage willen leveren in de kosten OF andere goede idee-en hebben???. Op dit moment ga ik er van uit dat Jos Komen geen bezwaar zal hebben om Kombuispraat als " communicatie medium" te gebruiken, maar laten we eerst maar eens de reacties afwachten.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Harry schreef:was iets van 5000 Euro als ik me goed herinner.
€ 5757,57
Doen!
Dan gaan we voor 7575,75
Jos Komen (R.I.P)

Re: Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dit is een loffelijk streven, Harry. :)
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Dit is een loffelijk streven, Harry
Hallo Jos, Theo,..........laten we nog maar niet opgewonden raken, voorlopig is het "een streven" en laten we het loffelijk er nog maar eventjes uit. Ik ben er de vorige keer o.a. achter gekomen dat er " veel meer bij komt kijken" dan je in eerste instantie denkt......ook wat betreft de onkosten. Ik heb er best aardigheid in om het " nog een keer te doen".......maar ik moet eerst eens kijken of ik wel een "kantoor-ploeg" heb... :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Re: Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Bericht door Jos Linders »

Hier nog maar een foto'tje van de vorige roeitocht, aankomst in Olst.
P1000868b.jpg
P1000868b.jpg (110.04 KiB) 3400 keer bekeken
Maar toen was je wel jonger. :-D :oops:

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Maar toen was je wel jonger
Hallo Josdos...

"Damn the torpedoes Jos!!!" :lol: ...doe je mee???ik zal een hoop " sponsor verkopers" nodig hebben, Meneer Horsten in Griekenland heeft medegedeeld dat er deze keer Euro 7575,75 op tafel moet komen :lol: :lol: EN we hebben slechts 1 jaar voorbereiding...ik ben achter de schermen bezig om een "team" in elkaar te spijkeren en bedenk dat het geen slecht idee zou zijn om jou aan te stellen als " Exclusief Manager- representative-agent voor Nijmegen en verre omstreken" :lol: :mrgreen:

Tekent U NU maar even op het gestippelde lijntje...... :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie