Ambuggiebar

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
v+d
Berichten: 7174
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Ambuggiebar

Bericht door v+d »

En als je nog maar weinig tijd heb maakt het niet uit of je winter- of zomertijd consumeert, de tijd vliegt, het zal mijn tijd wel duren. Proost!

Sparks316
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 aug 2018 10:25
Locatie: Oss

Re: Ambuggiebar

Bericht door Sparks316 »

Maria, zet maar weer wat neer. Voor mij weet je het wel en Jacko drinkt vanavond op mijn kosten!
Effe mijn verdriet over afgenomen tradities wegspoelen :mrgreen:
Louis
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: Ambuggiebar

Bericht door Roy »

Over tradities wegspoelen gesproken !.
Doe mij maar een fles gin. Neen Maria, een glas heb ik niet nodig en keil die dop ook maar weg. Ook niet meer nodig. :idea: :lol:

de rust, gr., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Gebruikersavatar
A.Kuiper/J.Pessoa/BR
Berichten: 8199
Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24

Re: Ambuggiebar

Bericht door A.Kuiper/J.Pessoa/BR »

Bar regels.jpg
Bar regels.jpg (54.37 KiB) 3208 keer bekeken
+
Bij Item 7 kunnen asbakken ook toegevoegd worden.
Er zullen vast nog wel meer verzamel items zijn. Steek maar eens van wal.
Maria schenk nog maar eens in.
Johnny
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 feb 2017 08:37
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door Johnny »

Vallen mooie bardames daar ook onder??
Zo ja, dan heb ik een aardige verzameling kroegtijgers, vrouw, lang geleden in stamkroeg en daar is een alleraardigste dochter uit voortgekomen en die is nu gastvrouw daar.
Had daar nu graag op het terras gezeten, maar vanochtend zijn in het Maasstadziekenhuis tandjes en schamel overschot
van kiezen getrokken, dus ff kruis...
Het leven is geen facebook
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: Ambuggiebar

Bericht door Roy »

'k Kom net bij de medicijnman vandaan.
Gelukkig, ik mag weer alles zien. :!: :idea: 8)
Dus Maria, het lijkt mij een bijzonder leuk idee om de kelken nog eens te vullen.
Voor mij graag een dubbele gin and bitterlemon in een longdrinkglas zonder ijs. De conditie van de tandjes zijn per slot van rekening ook niet meer wat ze geweest zijn.
Vraag maar aan de rest van het schurrefie wat ze te keilen willen hebben. Ik ben bang dat het ze geen enen lor kan schelen dat ik ook maar een eenvoudige pensionado ben...……….
Proost, een Vrolijk Pasen.

m.v.g., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Re: Ambuggiebar

Bericht door K.Brouwer »

Kijk eens aan...Eentje voor naks! Die laat ik niet glippen, doe mij maar een rum-cola, wel een Appelton rum,
de rest is wat van mindere kwaliteit 8) .

Ben laatst ook nog even in het ziekenhuis geweest (kom daar gelukkig nooit!) en ben zo'n 3x onderste boven gevallen van wat weer zo'n nitwit van een manager vanachter z'n bureau bedacht heeft. Houd u even vast.

Als je binnenkomt moet je jezelf eerst inchecken met je indentieficatie bewijs aan de ZIJKANT van de ingang.
Die mist iedereen geheid daar je vanaf de ingang al rechtuit kijkt naar de zuil die je verwijst naar alle afdelingen dus de pijltjes volgen. Kom je bij de desbetreffende balie aan wordt je weer teruggestuurd want je moet beneden eerst inchecken wat je dus gemist hebt. Na twee bij verschillende automaten geweigerd te zijn naar een balie waar twee dames zaten die mij wel konden inchecken :cry: . Dan op naar de afdeling waar je behandeld moet worden en daar staat een automaat waar je een gekregen kaartje in moet frommelen en die geeft dan aan in welke wachtkamer je moet plaatsnemen. Na de behandeling moet je nog een keer terugkomen en dan krijg je een afsprakenkaart van de balie met de tijd/datum/afdelingsnr. etc. Dus klaar denk je. De volgende keer loop je dus direct door naar de afdeling welke op de kaart staat en meld je bij de balie. Foute boel meneer...u moet zich beneden bij de ingang eerst weer indentificeren en nummertje trekken en hier bij de balie dat nummertje weer in de automaat stoppen en dan geeft die aan in welke wachtkamer u moet zijn. Waar die baliemedewerkster er nu voor zit?? Afijn, in de wachtkamer wordt er ook nog een filmpje voor je afgedraaid welke je doodleuk verteld dat als je het allemaal niet begrijpt je maar iemand mee moet nemen die je het allemaal kan uitleggen/voordoen!! Serieus!! Ben in een andere wereld terecht gekomen denk ik.

Groeten, K.Brouwer.
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2215
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jinny »

Pfoei Koert Alkmaar?
Daar ben ik vandaag geweest met eenenhetzelfde ongein.

Doe mij maar een lekker oud portje, rood graag en dank U wel.
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Re: Ambuggiebar

Bericht door K.Brouwer »

Klopt Jinny, heb je je ook zo verbaasd over de gedachtengang van zo'n "halve zool manager"? Die krijgt er nog dik voor betaald ook! Mafkezen zijn het :shock: . Snap nu wel waarom er plots een paar ziekenhuizen naar de knoppen zijn gegaan.

Groeten,K.Brouwer.
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2215
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jinny »

Echt wel, ik kwam binnen via de Metiusgracht, daar staat dat ding recht voor je neus.
Maar het rijbewijs slikte het ding niet.
Dus door naar een mevrouw aan de balie.
Er stonden overigens vrijwilligers om oudere mensen of andere digibeten te helpen...

Maar ik zag mijn schoonma van 90 al binnenkomen met haar rollator...
Dat wordt helemaal niks natuurlijk.
Managers zijn de meest overbodige mafkezen die er zijn.
Maar een liedje erbij..

https://www.youtube.com/watch?v=J9Da8XJXJu8
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?


Plaats reactie