Internetcafé in Egmond aan Zee

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi Ronnie,Theo en Bert

Ronnie,het is een speciaal USB kabeltje met een heel klein fittingtje voor de Camera ,op de foto van Theo is het niet te zien bijna maar het is die camera,normale USB heb ik ook in voorraad,maar als je thuis bent morgen kom ik effe langs om te kijken.Bedankt alvast Ron.

Theo dat is de camera,en ik ben nog naar verschillende winkels geweest in ons deeltje van de stad,maar nergens zo`n touwtje voor de camera.
en ik zou dolgraag even bij je langs komen voor het touwtje(met in het achterhoofd je Whisky voorraad ,wat daar nog ligt te rijpen voor deze of gene liefhebber ,maar ik dwaal gelijk weer af,morgen toch maar in de binnenstad kijken en bij media markt zoals Bert sugereerde,zo`n setje is wel handig ,want ik heb nog andere speeltjes ook ,maar allemaal met een verschillend touwtje. bedankt Theo.

Bert dat is een goede sugestie en zo te zien op het oog kon het wel een de eerste van links wezen de maat is ongeveer 5x3 mmbedankt voor de tip,zal morgenochtend even naar de mediomarkt gaan.

Bedankt mannen

Groets Bram :-D

Affijn alle drie

ronny

Bericht door ronny »

Hoi Bram

Ik ben morgen thuis,je hoeft niet bang te zijn voor rook dat doe ik al 5 maanden niet meer.
De eerste van links heb ik de laatste aan de rechter kant heb ik ook de 2de van links heb ik ook.
zie je morgen wel.
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi Ronny

Morgenochtend eerst weer even naar het ziekenhuis ,met me meisie,er moet toch weer wat bloed afgetapt worden,er schijnt toch wat fout te zijn gegaan eergisteren,maar wij blijven optimistisch.en daarna zie je me wel verschijnen.
Bedankt Ron!

Groets Bram :-D
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hoi Bram,

1e van links is b 4,5 x d 3,0
2e van lins is standaard USB in
3e van links is b 4,8 x d 3,6
4e van links is standaard USB out (verlengkabel)
5e van links is b 6,7 x d 3,0 standaard 'Canon'

Ik weet zelf niet meer waar ik hem gekocht heb maar de beste kans bij Media Markt, Handyman, Onderdelenhuis of id.
Ook sommige radio-ammateurshops zou kunnen

Groeten,
Bert de Boer
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi Bert

Die 4.5x 3 kan het toch ook wel wezen,de schuifmaat ligt in de schuur,dus had ik hem onzuiver opgenomen met de rolmaat,bij het onderdelenhuis hier in de Mare,(camera mee)die hadden zulks niet,ook geen adaptersetje want daar vroeg ik ook naar vanmorgen.
in ieder geval je borrel staat klaar :lol:


Bert bedankt

Groets Bram :-D
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Bram.
Op de mare heb je ook een compshop wel een lul van een vent maar toch.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Om even terug te komen op het internetcafé,
zojuist kreeg ik een wel heel onverwacht mailtje van een tante van me, die in het "Huis in de Duinen" in Zandvoort woont.
Een verzorgingstehuis, mijn tante heeft uiteraard helemaal geen verstand van internet en mailtjes sturen, maar dankzij het personeel aldaar kwam het als een heel normaal mailtje over. :-D
Ze was erg benieuwd naar foto's van Warffum, dus die per omgaande verstuurd.
Mooi toch, dat we op deze wijze de oude dag een stuk leuker kunnen maken, want langskomen dat is er vaak niet bij. :wink:
All the best
Jos
Bram

Bericht door Bram »

:-D hoi Ronny

Bij die lul van een vent was ik ook al geweest,voor ik naar het onderdelenhuis ging vanmorgen,maar net als je zegt,staat ingewikkeld te kijken,en besluit dan maar om te zeggen,probeer het eens bij Blokker,had gelijk me zak weer vol,hij denkt daar komt weer zo`n ouwe zak die er geen verstand van heeft(mischien heeft hij wel gelijk :wink: )
maar daar kom ik ook voorlopig niet meer ,ben al 3 keer voor joker in die winkel geweest,nieuw en duur verkopen(mooie verkoop praatjes houden),ja wie wil dat niet , maar echt voor onderdelen zijn ze niet thuis :shock: :shock: ,we spreken elkaar morgen wel weer.

even goed weer bedankt .

Groets BRam :-D
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi Jos

Je heb helemaal gelijk , de gedachte is er wel maar er komt niks van zelfs als je in de buurt ben,dank zij de heropening gisteren van de PHS,moest ik toch weer even mezelf een schop onder de hol geven,toen ik ome Gerrit zag,en vooral dat hij me pas na enige tijd herkende (wat ik met me stomme kop geeneens door had)en dat kwam alleen maar omdat William mijn naam zei,toen zei ome Gerrit: now sain ik ut pas joy ,jai ben Bram van Knier.
:-D :-D

Groets Brammetje :-D
Bram

Bericht door Bram »

:-D
Om toch maar even de gang er in te houden ik heb goed nieuws en slecht nieuws
,het slechte nieuws is ,dat ik nog steeds geen touwtje heb om de foto`s uit het geheugen van de camera te krijgen(dus niet van de disk)en er bij trust ook geen touwtjes voorradig zijn,ik vind dat rond uit gezegd zeer jammer ,omdat ik leuke foto`s had van William Wijker achter de pc en ook waar ik zelf op sta maar dat is onbelangrijk,iedereen kent zo langzamer hand die dikke kop van mij,maar ik had er ook een paar geschoten van Prins Hendrik,die vermomd als onze kombuismaster zijn intrede deed,maar om jullie de gein niet te onthouden hier dus maar zijn kranten foto ,genomen op de werf,en niet wetende dat een 100 meter verder bij de Klok (een van de oude dorpskroegen)n.b zijn mast niet gestreken had,en dus via de straat verlichting zoveel slagzij maakte met averij dat onze Prins lopend naar de P.H.stichting moest .

de foto de Prins vermomd als onze kombuis master

Groets Bram :-D


Plaats reactie