Internetcafé in Egmond aan Zee

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
prins hendrik

Internetcafé in Egmond aan Zee

Bericht door prins hendrik »

Fantastisch! Het gaat gestaag de goede kant op. We hebben de volle wind in de zeilen. Het totaalbedrag dat is overgemaakt door velen die met ons meeleven is gestegen tot € 1000,- We sparen verder, we verheugen ons erop en we zijn velen zeer dankbaar voor hun geldelijke bijdrage t.b.v. het eerste internetcafé in de Egmonden voor oud-zeevarenden.

Gebruikersavatar
Wim van der Moolen
Berichten: 5224
Lid geworden op: 25 feb 2006 21:03
Locatie: Heemskerk

Bericht door Wim van der Moolen »

Als ik bovenstaand bericht lees, krijg ik een goed gevoel, zo van: mijn dag kan niet meer stuk!. Ik zou zeggen: op naar de € 2000,-- !
Groeten, Wim.
Eat your pie, before you die !
Bram

Bericht door Bram »

:D Goedemorgen Bernard,dit is fantastisch nieuws,kombuisenaren zet hem op we zijn op de goede weg,jongens met zijn allen er tegenaan dan kunnen we het afmaken,en al diegene die al een steentje bijgedragen hebben Klasse.
moet nu weer even APKtje,
hier nog even het bekende nummer

Postbanknr. 5 4 1 8 4
t.n.v. Prins Hendrik Stichting
o.v.v. internetcafé oud-zeevarenden

Dit heb me dag gemaakt,kan niet meer stuk
bedankt allemaal,en uiteraard gewoon doorgaan.
Groets Bram :D
klaas mulder (RIP)

Bericht door klaas mulder (RIP) »

ja, dat is goed nieuws. :-), we zitten op koers

groet, Klaas
ronny

Bericht door ronny »

Heb net een gepast bedrag naar draagkracht overgemaakt,hoop daqt er nog velen zullen volgen. :D

Had een bedank briefje gehad voor die comp,zal over 4 maanden wel horen hoe het gegaan is als ik weer terug kom van de vaart???
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bernard,
Fantastisch nieuws, ben nu ook wel benieuwd naar de reacties van de bewoners. :wink:
All the best
Jos
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Goede avond Heer Molenaar. Bedankt voor het positieve bericht! Duizend eutjes, f2.200,-, daar kan iets mee gedaan worden :D Ik ben ook benieuwd naar de reacties van die ouwe schippers. En ook van mij alle gulle gevers nogmaals bedankt voor dit mooie resultaat, en Bram natuurlijk voor de organisatie :wink: Vr.gr.Gerard.
Joop Kieviet (RIP)

Internetcafé Egmond aan Zee

Bericht door Joop Kieviet (RIP) »

Mede kombuizenaars, ook van mijn kant komt er een bijdrage aan 't eind van de week gaat de administratie weer draaien en dan gaat het gelijk mee :lol:

Groetjes Joop
Bram

Bericht door Bram »

:D hallo mensen nog even de topic omhoog halen voor hij tever afzakt.
Groets Bram :D
Joop Kieviet (RIP)

Internetcafé Egmond aan Zee

Bericht door Joop Kieviet (RIP) »

Even meehelpen met de topic, storting vandaag op de bus gedaan.

Gr. Joop


Plaats reactie