Even voorstellen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: Even voorstellen

Bericht door Geep »

Moem…., welkom, je weet niet waar je aan begonnen bent. Lezenderweg kom je er wel achter.
Op alle fronten kan je hier je hart uitstorten. Wat je aan boord niet verwacht, is hier al beschreven.
We wachten af….succes Maatje. Beschrijf/vertel je verhaal zo als je het zelf ziet….
Vrgr.Geep

Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: Even voorstellen

Bericht door Geep »

Adrie, sorrie, ( MOEM ) Persoon verwisseling teken van de oude dag, week, maand, jaargang!
Weet je gelijk wat voor warhoofd ik ben.
Geep
Johnny
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 feb 2017 08:37
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Johnny »

Hallo beste kombuizers, ik ben John, bijna 61 jaartjes en werkzaam als internationaal tankwagen chauffeur, voeger door heel Europa met als verste klant die 1200km achter Moskou zat, nu wat ouder en in het bezit van 2 kleinzonen van 2 jaar oud en een derde op stapel doe ik het rustiger aan.
Ook al weer 32 jaar samen met mijn schatje en al van jongs af aan wilde ik gaan varen, geboren en getogen op het mooie en toen nog heel gezellige Katendrecht en nu alweer lange tijd wonende in Hellevoetsluis.
Van varen is helaas niets gekomen, wel een redelijke fanatieke watersporter, van af mijn zesde verjaardag toen ik als kado een piraatje kreeg, nu huren we nog elk jaar in Woudsend bij Klompmaker een motorboot, lekker makkelijk, lekker 2 of 3 weken toeren en verder en geen omkijken naar.
Het leven is geen facebook
warbout
Berichten: 593
Lid geworden op: 19 jul 2012 23:11
Locatie: Rhoon

Re: Even voorstellen

Bericht door warbout »

Hallo Johnny,

Hartelijk Welkom op Kombuispraatjes.
Al heb je dan niet in de kombuis gestaan, toch is het lekker varen met zo'n motorboot.

Goed weekeind,
grt, Willem.W.
"De tijd gaat niet voorbij maar wijzelf gaan voorbij"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Even voorstellen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Welkom op Kombuispraat, John. :wink:
met als verste klant die 1200km achter Moskou
Wie verre reizen maakt.......
DJ65
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 apr 2017 17:48

Re: Even voorstellen

Bericht door DJ65 »

Hallo lezers van deze prachtige site, zo juist heb ik mij ook aangemeld als DJ65 ( Dick-jan + geboorte jaar) ik ben zelf geen schipper of wat er ook maar in de buurt kom van. Maar mijn Opa was in de jaren 1920 tot 1940 binnenvaart schipper op de Rijn en mijn vader heeft een paar jaar op de HAL gevaren. Dus ik zit veel te zoeken van materiaal van hen. Ook mijn schoonvader heeft in de jaren 50 gewerkt op de scheepswerf de Schelde te Vlissingen. Ik heb nog een paar foto's uit die tijd die ik koester.

Gr. Dick-jan Thuis uit Waddinxveen
warbout
Berichten: 593
Lid geworden op: 19 jul 2012 23:11
Locatie: Rhoon

Re: Even voorstellen

Bericht door warbout »

Welkom op Kombuispraatjes Dick,

grt, Willem.W.
"De tijd gaat niet voorbij maar wijzelf gaan voorbij"


Plaats reactie