Mammoet kledinglijn

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Mammoet kledinglijn

Bericht door Eric »

Hijser Mammoet krijgt kledinglijn

Uitgegeven: 7 september 2004 07:46

SCHIEDAM - Hijs- en transportbedrijf Mammoet, onder meer bekend van de berging van de Russische kernonderzeeër Koersk, krijgt een eigen kledinglijn, Mammoet Workwear. Stoere shirts, jacks en schoenen in de eigen kleuren, getest door personeel onder extreme omstandigheden.

Mammoet heeft zich mede laten inspireren door het Amerikaanse Caterpillar, de fabrikant van zware machines voor de bouw. "Die verdienen jaarlijks ongeveer 900 miljoen dollar aan merchandising. Petjes, t-shirts, schoenen met de eigen naam. Dat inspireert", aldus een woordvoerder.


"Wij weten welke bescherming mensen nodig hebben om onder de meest barre omstandigheden te kunnen werken. Ontwikkeling van de collectie betrouwbare werkkleding was voor ons een logische stap."

De kleding en schoenen zijn vanaf 15 september verkrijgbaar in ongeveer 20 veiligheidswinkels


Wie volgt? Waar blijft de Spliethoflijn, of gezien het komende WK, de W&B lijn (oranje)
Speciaal voor de winter: de Seatrade line?

Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.

Gast

Bericht door Gast »

hoi eric.

spliethoff heeft dat al , maar zijn daar niet zo scheutig in om het aan de werknemers te geven.
Joke

Bericht door Joke »

Zouden de mensen ook geinteresseerd zijn in de Wagenborg t-shirtjes? :D
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Jammer dat Beck niet meer bestaat want de "Blue-Beck-Collection" zou pas lekker goedkoop geweest zijn en levering via Wibra, Zeeman en Scapino

Bert de boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Joke,
Ik denk dat bijna iedereen, behalve degenen die bij Spliet varen, wel geïnteresseerd zijn in Wagenborg T-shirts.
Zijn ze ergens te koop?
All the best
Jos
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

Ik zou heel erg graag een Spliethoff t-shirt of iets dergelijks willen hebben, begin er eigenlijk serieus over na te denken om zelf iets te verzinnen, tegenwoordig kun je alles op een t-shirt zetten :idea:

Een wagenborg t-shirt ? daar heb ik nog wel een mooi prentje voor....

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XADpAp8dcaXeu
7uD0HDh7NcRA2PMPG0*PoN6hJD0LiDFE2KZZEKSjPQEm2
K3DBMH3ihqam0*
gUsFknMIdt0t3XWxBYV3CRKyMvaVh9YzEes8Tn9mUGGtwx
GvQJVN2PgWzycgpouRMX0/wagenborgboek100jaar
wcpapier.bmp[/img]

mvg John :wink: :shock:
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

T-shirt

Bericht door Eric »

Ik weet niet of zo'n lange tekst wel gaat passen John......

Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Inderdaad een beetje wel heel erg lang, ik heb de tekst die toch niet te zien is maar in mootjes gehakt, vanwege het schuuf'n.
All the best
Jos
Joke

Bericht door Joke »

T'shirtjes zijn niet te koop Jos. Maar de kwaliteit liet ook nogal te wensen over. De laatste tijd zijn ze ietsjes beter. Heb hier op zolder een heel winter en zomer uniform hangen nog van manlief zijn KNSM tijd, custom made door Cohen en als je het dan vergelijkt zijn de shirts een lachertje.
Gast

Bericht door Gast »

hoi ketel.

gewoon op het kantoor vragen liggen er stapels.
ook andere dingen.


Plaats reactie