Bier Slempen!!

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Plaats reactie
Leen B

Bier Slempen!!

Bericht door Leen B »

Leeg

Kees Bloemkool

Bericht door Kees Bloemkool »

Hallo Manne,
Die meester Bal weet het weer leuk te vertelle manne.
Ik kent me er niks meer van herinnere.
Maar het was wel gezellig op die pokkeprauw.
Kees ken ook nog wat verhale over meester Bal schrijve, met ze eigegestookte akwafiet.
Hij zat een keer in ze hut van dat spul te lebbere en toen ie tege me begon te lulle keek ie steeds omhoog.
Hij dach dat ik bove me stoel an het zweve was.
Goeie ouwe tijd manne
Gast

Bericht door Gast »

:D :D zuipe , zuipe.

dit lijkt wel dat Kees n goede glas kan wegslaan.dus Kees het volgende voor jou.

:lol: :lol: O Edele vocht,van jou kryg ik nooit genoch,die druiwe se mos.dit is Kees se kos,hier gaat het door zy edele bors. :twisted: :twisted:


groete
Ton :D :lol:
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Leen, weer een Leuk verhaal.

Kees, jou treft geen blaam, ze
hebben je gewoon dronken zitten voeren.

Gr Gerrit
Groetjes Gerrit.
Leen B

Bier slempen.

Bericht door Leen B »

Hai Kees je had die zelfde Aqevit gedronken als ik Maat. En je zat even als ik ook omhoog te kijken. En toen we in de Bus wilde stappen stond je omhoog kijkend naar de chauffeur te brullen.Dat hij met die pokkebus naar benede most komme om dat je ter nie in kon. Gerrit weet het natuurlijk niet maar jij ben een van de weinigen die dronken geboren is. Dus niks dronken voeren je was nooit nuchter. Maar je was een goeie maat zelfs Emos mochtje. Ondanks de rotgeintjes die je steeds met hem uit haalde. Leen.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Al jaren geleden heeft Papasan (Leendert Don) me deze opgestuurd.
Was hem even kwijt, maar stond gelukkig nog op mijn oude reserve pc.
All the best
Jos


Afbeelding
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Afbeelding
Aad v Staveren (RIP)

Bier slempen

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Kan je dit voorstellen.Ben je net met een gastanker op sleeptouw vertrokken uit Sabine Pass en 4 uur onderweg,komt op de 8-12 wacht de Kap op de brug en zet de telegraaf op achteruit.Met de mededeling we gaan morgenochtend vroeg naar binnen.De machinekamer reageerde direct op de telegraaf,maar de uitkijk was net iets sneller en zette aan de andere brugvleugel de telegraaf direct weer op full ahead.Hij moest enkel hem vast blijven houden omdat het gezag probeerde om hem weer in zijn achteruit tekrijgen.Doordat het overhalen van de telegraaf gehoord was door de 1ste stuurman en direct naar de brug kwam om te zien wat er aan de hand was,kon deze de kapitein overhalen om naar zijn hut tegaan om daar zijn roes uit te slapen. Dit is geen dronkenmans praaat maar een waar gebeurd verhaal.Zo kan je zien wat drank aan kan richten,ook als je niet hierop adequaat reageer.
Hg Aad
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Uit Australie
All the best
Jos

Afbeelding


Plaats reactie