TIJDELIJK ONGESCHIKT

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gast

TIJDELIJK ONGESCHIKT

Bericht door Gast »

Hallo allemaal.

Ben vandaag naar de keurings arts geweest en die heeft mij na overleg met de chirurg tijdelijk afgekeurd.
Het matje wat de chirurg er in heeft gezet is klein en vastgemaakt op slecht wefsel.
Dit is niet goed en ben ik dus afgekeurd.

Maar ik mag me weer opnieuw melden bij de chirurg,en hij gaat er een zeer groot matje inleggen die het geheele liesstreek bestreikt.
Daarna mag ik als het goed is weer alles doen wat god verboden heeft.

heb dit niet op ruim 7 gezet maar hier,wou jullie dit toch even laten weten,dus er schijnt wat licht aan de horizon gelukkig.

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Daarna mag ik als het goed is weer alles doen wat god verboden heeft.
Prima toch Ronny!
All the best
Jos
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Ronny je loopt nog geen jaar in de ziektewet en nou al in de WAO.

Mijn schoonzoon is voor twee weken weer geopereerd aan een talgklier of kiester aan zijn kont dit is al de derde maal.
Maar ze moesten wachten hij was voor onderzoek heengegaan en zou direkt geopereerd worden na uren in een kamertje gewacht te hebben werkten de pijnstillers niet meer en ging zijn vrouw heen om pijnstillers.

Nou komt het ze vraagt dus om pijnstillers zeggen ze daar aan de balie mijnheer ......... is al geopereerd en ligt al op zaal, nou dat dacht ik niet zegt zijn vrouw hij zit nog steeds in het kamertje te wachten om geopereerd te worden.

Ik krijg zo het idee dat er fietsenmakers in de ziekenhuizen werken.

Als je een incomplete dwarslesie hebt moet je, je niet aanstellen je hebt al genoeg gekost en nu opstaan en naar huis dat was op tweede Paasdag.

Ik ga als ik wat krijg maar naar de Dierenarts mijn naam heb ik er al voor misschien zijn die deskundiger.

Gr Jan
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Hoi ronny,

Wel rot dat je in eerste instantie bent afgekeurd door en vergissing (zullen we maar zeggen) van de arts .
Maar gelukkig dat als het weer verholpen is je het ruime sop weer mag kiezen.

Sterkte Gerrit
Groetjes Gerrit.
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door janvanduin »

Misschien een rare vraag Ronny, maar waarom hebben ze er niet direct een wa groter matje in gedaan? zijn ze daar ook al op aan het bezuinigen?
dus je moet weer onder het mes.
weet je al wanneer of is dat lange termijn planning?
in ieder geval sterkte.en succes.
grts jan.
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Ronny,

Volgens mij waren het wel erg leuke zustertjes daar, en heb je zelf gevraagd of je nog een keertje terug mocht komen. :lol:

Maar alle gekheid op een stokje , jij zit er maar mee. Ik wens je veel sterkte toe.
Gr. Adrie
Joke

Bericht door Joke »

Gatsie Ronny.... tegenvaller. Ik hoop dat de arts het deze keer beter aanpakt en je inderdaad snel de woelige baren en mooie oorden weer onveilig kunt gaan maken. Ik ga voor je duimen want een zeeman verplicht aan wal... da's niks! :wink:
Jaap v D

Bericht door Jaap v D »

Zo zie je maar Ronny ,verkeerde zuinigheid ,maar jij bent slachtoffer .Hopelijk de volgende keer beter

sterkte grts Jaap
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Ronny,
Da's mooi kut joh, weer onder het mes, maar als 't maar goed komt en je weer kan gaan varen, dan geeft die tijdelijke afkeuring niet.In ieder geval het beste, en we spreken elkaar nog.Want verplicht aan de wal is helemaal klote,en ik spreek uit ervaring, dat went nooit :!:
groetjes ruud
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Dat heet dan zorgzame samenleving. Er kan niet eens meer een matje van voldoende afmeting af.
Hoop voor je Ron dat je snel van dat geklooi af bent, want varen op het droge is niks waard.

Gr.
Harry


Plaats reactie