TIJDELIJK ONGESCHIKT

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Leen B

Verkeerd gesndeden.

Bericht door Leen B »

Hai Ron wat een pure ellende voor je maar gelukkig is het te herstellen. We hopen dat je snel aan bod komt,en dat een andere Chirurg de klus voor je klaart. En niet die eikel die je dat geflikt heeft. Dus koppetje op maatje. En leuke zusterjes? tja dat gaat even niet op Adrie laten we het zo zeggen, Ron heeft een tijdelijke Handycap na die operatie wat die zustertjes betreft dan. Hai Ron ik heb je al menig mailtje gestuurd maar ik krijg ze steeds terug Je Virus scan schijnt niet goed te fungtioneren. Dus geef eens een teken van leven op dit Item. Leen

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Da's mooi shit Ron ; heeft die dokter niet doorgehad dat varen toch wel wat meer fysieke belasting met zich mee brengt dan de meeste walbanen?
Nou dan zou ik ipv een groter matje gelijk maar vragen om kamerbreed tapijt.

Sterkte ermee,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik vind het persoonlijk een prima zaak, dat Ronny na welliswaar nog een operatie, straks weer volledig inzetbaar is als stuurman.
Dat is tenslotte het belangrijkst.
Proost Ronny!
All the best
Jos
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

precies Ronny,

hoop dat je snel weer het mooiste beroep ter wereld kan uitoefenen 8)

mvg John
rinus

Bericht door rinus »

ja Ronny sterkte gewenst ik weet leukeren dingen om 2 keer te doen dan dat waar jij meezit.
gr.rinus
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Een groter matje.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

:D
Hallo Ron,

Ik had toendertijd nog willen vragen: Waarom ben je niet FF in de machienekamer voor een "Devcon Noodverbandje" wezen vragen dat plakten we vroeger om een slecht stukkie pijp, werkte prima!!! :wink:

Hee, alle gekheid op een stokkie, sukses d'r mee en sterkte!
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Ragnar
Berichten: 519
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:52
Locatie: Doha, Qatar

Bericht door Ragnar »

Succes met het herstel Ronny, hoop dat je weer snel naar zo'n bruine drol toe mag :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Goeden da allemaal.

Ben gister morgen bij de chirurg geweest,was weer een hele ervaring. :(
Hij gaat mij niet weer opereren daar de liesbreuk niet is terug gekeerd.
Hij zij wel dat na 6 maanden hij kon zeggen dat ik evenveel risico liep als ieder ander.
Dus ik moet nog 4 maanden thuis zitten en dan een her keuring doen.
De ingreep is toch een zwaare ingreep zij hij en was niet vanplan om dat te doen daar hij het niet nodig vond,ik zou na nog 4 maanden thuis volgens hem gewoon weer kunnen varen. :?:
Heb het kantoor gevraagd of ze mischien voor 4 maanden een job op het kantoor hebben voor me,ze zouden het bekijken ne er vandaag of volgende week op terug komen.
Heb het wel een beetje gehad met thuis zitten,moet wat te doen hebben al is het maar de post uitzoeken op het kantoor maakt me niets uit als ik maar bezig ben. :cry:
zo dit was het voor het eerst weer.
Joke

Bericht door Joke »

Gatsie Ronny, viel dat effe tegen. Kan me wel voorstellen dat je iets te doen wilt hebben. Hoop dat ze op kantoor een beetje mee willen kunnen werken.
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

hoi Ronny,

Mooie tegenvaller, moet je nog 4 maanden wachten tot voor je weer kan gaan varen en dan moet de herkeuring ook nog goed zijn.
Ik hoop voor je Spliethof wat ander te doen heb voor je.

Sterkte Gerrit
Groetjes Gerrit.


Plaats reactie