Groninger scheepsbouw

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Bert (R.I.P.)

Groninger scheepsbouw

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Twee casco's ,de ene gaat over twee week TE WATER,de ander kwam OVER WATER vanuit Kerch (Ukraine) naar Hoogezand voor afbouw.

Scheepsbouw 2004 !

Bert.Romeling.

Afbeelding

Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Aankomst casco "BELUGA REVOLUTION" vandaag in de Eemshaven tijdens een stormachtige wind.

Gebouwd in Roemenie wordt afgebouwd bij Bodewes Volharding locatie Eemshaven, de eerste van een serie van vier.

Bert.Romeling.

Afbeelding
Leen B

Groninger Scheepsbouw.

Bericht door Leen B »

Hai Bert mooi scheepje die Lial Coburg, ik hoop dat ik het goed schrijft. Ga jij zijn Kompas stellen? Groetjes Leen
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Je hebt de verkeerde Bert voor je Leen.
Maar het is niet waarschijnlijk dat ik die doen moet want Delfzijl is Datema gebied tenzij mijn collega niet beschikbaar is.

Bert de Boer
Leen B

Verkeert gezien.

Bericht door Leen B »

Oei dat was me het foutje wel Bert, Ik zag Coasters Groningen dus ging ik er maar gelijk van uit dat jij dat was.Nee dus er is maar een Bert de Boer niettan?.Maar ja ik weet nu toch ook dat jij dat bootje niet van een goed werkend Kompas gaat voor zien. Leen.

Afbeelding

Het is en blijft een gave foto van jou Bert wat ben je eigenlijk op dat schavot aan het doen. :D :D :D
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Proefvaart van de "TUNA" gebouwd bij Ferus Smit locatie Leer , een Groninger met een Duits randje .

Gr Bert.Romeling.

Afbeelding
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Proefvaart vandaag van de "BOTHNIABORG" aankomst Delfzijl.

Bert. Romeling.

Afbeelding
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Nou vond de ouwe Bothniaborg veel mooier.
Wat is dit een zandzuiger.

Gr Jan
Oebele

broer en zus

Bericht door Oebele »

Ha mensen!

ik ben nog meegeweest om het broertje van dit schip uit de haven van Harlingen te slepen! de Balticborg
was echt heel leuk, ik was nog nooit op een nog werkende sleepboot geweest. heb hier wel fotos van dus als jullie ze willen zien dan mot je ff een gil geven.
ik heb ook de eer gehad om ff aan boord te kijke toen de matroos van de sleepboot even een krabbeltje nodig had...
was erg leuk om eens aan boord van zo'n groot schip te kijken.
maar ik voelde me er niet echt 'thuis'. ik zit liever op de Thalassa!

de mazzl kabeljauwtje
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Beetje met de tijd mee gaan Jan. zet maar een "modeltje" van deze "Bothniaborg "op stapel zou het vast goed doen.


Ze is vandaag gedoopt Kabeljauw(tje) vergat ik te vermelden, vind trouwens de Thalassa een mooi scheepje.


Gr Bert.Romeling.


Plaats reactie