Verslag reunie oud personeel KJCPL

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

KPM reunie.

Bericht door Vaerderij »

BU-6 schreef: Er zal toch wel iemand een foto hebben genomen!? Al is het maar een overzichtsfoto waarop te zien is hoe druk het is en hoe gezellig. Gr.Harry.
Harry, nieuwe ronde nieuwe kansen.

De Vereniging van Oud-employé's der Koninklijke Paketvaart-Maatschappij viert haar 85-jarige bestaan op zaterdag 5 september 2009 te Amsterdam met varen door de haven en een aansluitende uitgebreide Indische rijsttafel op een toplokatie. De uitnodigingen worden omkstreeks 6 juni verstuurd. Dus reserveer 5 september alvast in je agenda.
Nog geen lid of donateur? Direct reageren op: http://home.hccnet.nl/r.de.mes/
Welkom aan boord,

Anne

Gebruikersavatar
BU-6
Berichten: 863
Lid geworden op: 31 dec 2006 11:01
Locatie: Bunschoten
Contacteer:

Re: Verslag reunie oud personeel KJCPL

Bericht door BU-6 »

Hallo Reünisten.
Wanneer je met zulke koeienletters "H. nieuwe ronde,nieuwe kansen " geattendeerd wordt op de as KPM-reünie, chiquer gezegd De Reünie Van De Vereniging Van Oud-Employé's Der Koninklijke Paketvaart-Maatschappij , dan kras je onmiddellijk die za 5 sept.aan in je agenda.
Oja, fototoestel dit x niet vergeten!
Gr.Harry
Varen is hunkeren naar land.
rdvanderveen
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2016 12:56

Re: Films RILTriggers en Windows on the Far East

Bericht door rdvanderveen »

Graag wil ik een verzoek plaatsen . Er schijnen twee films van onze prachtige tijd bij de KJCPL te circuleren tussen de oud kollega`s , nl: Windows on the Far East en RIL Triggers. Ik wil graag in kontakt komen met deze bezitters van de fims om de mogelijkheid te bespreken deze te kopieren , uiteraard worden de gemaakte kosten vergoed .Nu ik ook bij de clib van pensionado`s behoor , heb ik nu echt tijd om nog eens fijn na te genieten van die prachtige tijd die ik bij de RIL mee mocht maken .Ik wil u bij voorbaat bedanken voor uw eventuele reaktie.
Mijn email ? : rdvanderveen@gmail.com


Plaats reactie