Teleurstelling

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Danny

Bericht door Danny »

persoonlijk vind ik het inderdaad heel kinderachtig van PONL

Brenda laat je niet kisten en succes met de studie

gr
Danny

Joke

Bericht door Joke »

Hee Brenda, laat je niet kisten door PONL, er zijn rederijen genoeg dus hebbgen ze jou nodig en niet andersom! Vind het ook zeer kinderachtig, zeker omdat jouw site, heb regematig gekeken, hartstikke leuk was om te lezen. Wens je heel veel succes met solliciteren en laat het weten waar je wel welkom bent. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Beetje laat mischien maar ik wens Brenda het beste met haar tentamens en hoop haar op een van de spliethoffschepen te mogen begroeten.
Wij (spliethoff) kunnen altijd goed opgeleiden en gemotiveerde mensen gebruiken.
Ook ik zet het een en ander op het forum als ik vaar net zoals jaco en de kettel,heb van het kantoor weinig daar over gehoord en ze kijken allemaal zowat naar kombuispraat en scheepspraat.

gr: ronny benninga
2de stm spliethoff
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

Laat ze maar lullen Brenda....kies gewoon voor Spliet :wink:

je klasgenoot John
S.Verheij

Teleurstelling

Bericht door S.Verheij »

Hallo Allemaal.


Ik heb de stukjes gelezen die er staan,maar helaas de homepage
niet gezien,en ik wil toch wel even reageren,Want ik vraag me af wat de werkelijke reden is voor het ontslag, of het uitelkaar gaan want ik kan me niet voorstellen dat het van de webside is,Want als het dat alleen is hadden ze gewoon kunnen vragen om de webside te verwijderen.
of aan te passen.
Ik heb zelf 42 Jaar bij de Nedlloyd gevaren, en ben pas met pensioen gegaan, dus ik weet wel een beetje hoe het er aan toe gaat daar.
Daarom komt het mijn toch wel een beetje raar over dit verhaal volgens mijn moet er meer aan de hand zijn geweest,
p/s. Ik zou wel graag willen lezen wat er in de webside gestaan heeft.

Gr.S.Verheij.
Joke

Bericht door Joke »

ketelbinkje schreef:Laat ze maar lullen Brenda....kies gewoon voor Spliet :wink:

je klasgenoot John
Kan het niet laten.... maar vergeet onze Koninklijke Grunningers ook niet he! :lol: :wink:
hdofferhoff
Berichten: 902
Lid geworden op: 15 sep 2004 22:46
Locatie: sappemeer

Bericht door hdofferhoff »

Hallo allemaal.
Ik heb in de zeventiger jaren van de vorige eeuw ook een aantal jaren gevaren en het geluk gehad dat mijn eerste twee reizen hele leuke reizen waren. Ze duurden zo'n 3 maanden en een hele mooie kust. Mijn derde reis duurde een maand of 6 en was echt een waardeloze reis. Het drank ge(mis)bruik ging echt alle perken te buiten wat weer allerlei ruzie's en vechtpartijen tot gevolg had. Ik denk dat Brenda de pech heeft gehad om zoiets op haar eerste reis mee te maken wat natuurlijk heel erg jammer is. Mijn zoon vaart momenteel ook z'n eerste stage bij PONL en heeft het uitstekend naar z'n zin. Volgens hem is het een ideaal schip ,hele leuke havens en wat de bemanning betreft kan het niet beter. Ik denk dat je gewoon een beetje geluk moet hebben en wat brenda is overkomen kan denk ik bij iedere rederij gebeuren. Het is alleen heel vervelend als je zoiets meemaakt in je stage periode. Ik wens Brenda in ieder geval veel sucses met haar studie en hoop dat haar volgende reis in een betere sfeer zal verlopen.
Gr. H.D.
S.Verheij

Teleurstelling

Bericht door S.Verheij »

Hallo hdofferhoff.

Even een berichtje,
Het is gewoon zo dat het voor een jongen die gaat varen een stuk makkelijker is, dan als voor een meisje, zoals je zoon en dochter,
Ik heb er heel wat meegemaakt van die dames die gaan varen, maar het blijven over het algemeen toch een beetje buiten beentjes,op de schepen.
En dat is gewoon zo.zal wel aan de sexe liggen.
Het is zo dat de meisjes een paar jaar blijven varen(als het al een paar jaar duurd) en dan verdwijnen ze van de vloot, om dat ze trouwen of voor andere redenen.
En het veel gehoorde op de schepen van de leiding gevende officieren is, waarom zal ik een hoop tijd spenderen om dat meisje op te leiden als ze toch niet blijven varen. en dat is zo in de praktijk.Er is er geen een meer die in een hogere rang vaart.Of het lang heeft volgehouden,zover ik weet ,of mee gemaakt hebt tenminste.Er zal wel een uitzondering zijn, of geweest zijn best mogelijk.
Zo dit was het,Ik heb mijn best gedaan op dit verhaaltje.mooi he.


Gr.S.Verheij.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Bericht door Eric »

Beste S Verheij,
Da's wel erg negatief gesteld.
Ik ken er verschillende die nog varen.
Ook heb ik éénmaal een vrouwelijke stagiaire meegemaakt, en daar was niets op aan te merken.
Die vaart nu nog, samen met vriend, meen bij Spliet.

Gr,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
S.Verheij

Teleurstelling

Bericht door S.Verheij »

Hallo Eric.

Ik zeg ook niet dat er iets aan te merken valt op de vrouwlijke
staigiare,of wat voor rang dan ook.Maar alleen dat de meeste niet lang blijven varen.dat bedoel ik alleen. En dat het negatief overkomt is door de titel van het onderwerp denk ik. Het is niet zo negatief bedoeld. Een klein beetje maar.Mooi He

Gr.S.Verheij.


Plaats reactie