Café te koop

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Eric,
Ben al onderweg :wink: Kom eraan :!:
groetjes ruud

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Natuurlijk onder Nederlands beheer, met Nederlandse verpleegsters.
Ruud, wat dacht je van het plan van Leen Bal?
Beheerd door Kombuizers met Braziliaanse "verpleegsters" ?
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 764
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Willem Visser »

Wat mankeert er aan Portugeese verpleegsters, volgens mij hebben ze het zelfde temperament als de Braziliaanse dames.
Laat Eric maar schuifelen, dan komt het wel goed.
Old sailors never died.

Gr Willem V.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Willem,
Niemand heeft het over Portugese verpleegsters gehad.
Maar we kunnen inderdaad Eric beter laten schuiven.
In het verleden zijn er al diverse wilde Kombuiispraatplannen gemaakt, van het kopen van een schip tot het uitbaten van een keilewinkel in Rotterdam.
Ach je droomt even weg en stapt de volgende ochtend weer vrolijk fluitend op de fiets.
Ik ben slechts een keer in Portugal geweest en tig keer in Brazil, dus het VERSCHIL in temperament daar kan ik niet over oordelen.
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 764
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Willem Visser »

Hallo Jos.

Ben ook maar een paar keer in Portugal geweest, maar over die meiden daar, had ik niet te klagen.
Maar ik bedoelde eigenlijk, Eric wilt die tent in Portugal opzetten, dus waarom moeten we dan die Braziliaanse meiden halen.
Old sailors never died.

Gr Willem V.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Bericht door Eric »

Ze hebben hier ook van die fluisterbankjes bij de haven.
Ze lullen alleen altijd over vis...

Toch ga ik wat met dat idee doen.
Aangezien het een project voor Nederlanders wordt, en ik tegen die tijd wel geld heb om in een bar te investeren, denk ik dat "De kombuis", inclusief standbeeld van Kees Bloemkool, daadwerkelijk gerealiseerd gaat worden.
Een eerbetoon aan mijn oude beroep, en leuk in te passen in zo'n project.
Maar goed, we zijn dan wel een paar jaar verder.

Groeten,

Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
Leen B

Cafe kopen.

Bericht door Leen B »

Hallo Compadres Brazil lijkt me toch wel intersanter het temperatuurtje :oops: is daar al stukken beter als in Portugal. We hadden vroeger een ouwe op de Autumn Sun die zei altijd. Portugal is de trechter van de Oceaan meester. Alle rottigheid :twisted: in de vorm van depresies komen er over heen op weg naar Europa. Ik zelf zit veel met mijn vrouwtje aan de Oostkust van Spanje. Vanaf Calpe tot aan Almeria aan toe en daar is het toch altijd beter dan in Portugal. We moeten niet vergeten als we eenmaal in zo,n Senioren tehuis zitten. Dat we dan op een leeftijd zijn dat onze ouweknoken het snel koud zullen hebben. En dat is niet de bedoeling niet waar?Ik vind die kroeg daar er goed uitzien en Kees Bloemkool ziet het ook wel zitten. En Ronny heeft er ook oren naar die wil zelfs ook nog controleren hoe de vlag er bij staat. Dus laten we voor Brazil gaan, het is zo als Jos al zegt ik stap s,morgens op mijn fiets. En mijmerd Braziel is toch verder weg dan Portugal. Wat mee ik maar zeggen wil de Coaster die we toentertijd wilde kopen, en die Kroeg in Rotterdam zijn ook terziele gegaan. Maar wat was het heerlijk zo als de Kombuizers van het eerste uur, over zulke dingen konden fantaseren. Diep in hun hart wetend dat het toch niet gerealiseert kon worden Dat vind ik nu een heel gemis,het is wat de Duitser zegt[ Nietze was dat geloof ik] das was einmaal und das kommt nich mal wieder. Leen
Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 764
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Willem Visser »

Dit is het adres.

START TALKING CAFÉ (PUB HOLANDÊS)
END: R. Mariland, 1587 - Auxiliadora
FONE: 3388.4535
Porto Alegre.

Dit is de bediening.

Afbeelding
Old sailors never died.

Gr Willem V.
Gast

Bericht door Gast »

http://www.tweevandaag.nl/

Vanavond na het zes uur journaal het onderwerp aandelen in je eigen cafe
Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 764
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Willem Visser »

Aandelencafe’s: een nieuw fenomeen.

Aandelen in je eigen stamkroeg. In Nederland worden steeds vaker groepen vrienden met z’n allen eigenaar van hun eigen stamkroeg. Ze richtten een V.O.F. op en verkopen de aandelen van de kroeg onder elkaar.
De aandelen mogen niet zomaar doorverkocht worden en je hoeft het ook niet te doen voor de winst. Maar je kan wel kortingen krijgen en je weet zeker dat je elkaar in je eigen kroeg kunt ontmoeten.
Old sailors never died.

Gr Willem V.


Plaats reactie