Waar is ie gebleven?

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Waar is ie gebleven?

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Dat heet " Boven water haaal'n" JossieUno :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"

Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Waar is ie gebleven?

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Waar is ie gebleven?

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Tjaaaaaaaaa........Theo.........daaaaaaaaar zeggie zowat? :roll:

Ik heb die trofee gemaakt voor "m'n ouwe bekende vrienden van Kombuispraat"........niet voor de eerste de beste "wild vreemde" zogezeid waar je vervolgens nooit meer iets van hoort :cry: ..........maaar het schijnt dattie op weg is naar " Verweggistan" :cry:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Waar is ie gebleven?

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De trofee is in goede handen, hoor.

http://www.kombuispraat.com/viewtopic.p ... &start=288
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Waar is ie gebleven?

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Als jij dat zegt Jos, dan geloof ik het graag, ik heb echter geen idee naar "wie" die trofee nu is gegaan, noch hoor ik er "ooit" iets over...........jij wel?? ( en Theo- die er vorig jaar bij was zogezeid- heeft ook geen idee?)

EN........komt deze -voor mij- onbekende meneer bij het hopelijk " volgende Smietlienties gooien" de wisseltrofee dan weer verdedigen??
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Waar is ie gebleven?

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Harry,
hier de reactie van Dirk1, dd.10/10/10, de terechte winnaar van het hieuwlijngooien tijdens de reunie in Maassluis.
All the best
Jos
dirk1 schreef:Beste mannen van dit prachtige forum, als ik terug kijk naar de dag van gisteren vond ik alles prachtig eerst heb erg getwijfeld om helemaal naar Maassluis af te reizen maar alles zat mee, het weer was prachtig en ook de vaartocht en vooral tijdens de vaartocht waarbij ik met veel mensen heb gesproken uiteraard over vroeger de jaren zestig, er is een boek dat als titel draagt "Varen was mooi varen was prachtig"de schrijver weet ik zo niet een,twee,drie maar dezelfde sfeer proefde je tijdens de gesprekken. En dan het hieuwlijn gooien ofwel het "smietlientien"gooien prachtig wat een "athletische" mannen allemaal zag je de houding soms en allemaal vanuit de schouder! Het was voor mij de eerste keer sinds mijn afmonstering van de Neder Lek wat mijn laatste kustreis was in 1969. En ndan met wat geluk ook nog de verste worp, ik kan natuurlijk nog niet in de schaduw staan van het record van dik 22mtr. maar toch ben ik er best trots op, de trofee heeft een mooi plekje gekregen bij mij. En uiteraard ben ik de volgende keer weer van de partij om deze te verdedigen.
Jammer dat ik niet bij het gebeuren was in het restaurant maar dit komt de volgende keer zeker erbij.

Met groet, Dirkl
Trofee 2010.jpg
Trofee 2010.jpg (356.67 KiB) 3176 keer bekeken
Foto gemaakt door mister Joks
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Waar is ie gebleven?

Bericht door Harry G. Hogeboom »

uiteraard ben ik de volgende keer weer van de partij om deze te verdedigen.
We gaan er dan maar van uit Jos, dat Dirk een man van zijn woord is en zijn uitspraak van 10-10-10 gestand doet en t.z.t. weer boven water komt.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Waar is ie gebleven?

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De eerstvolgende reunie waar deze fraaie en felbegeerde wisseltrofee gewonnen kan worden zal eind september of begin oktober plaatsvinden.
Hoogstwaarschijnlijk in Den Oever. :)
Er is nog niets geregeld, maar als er iemand met lokale bekendheid alvast wat voorbereidend werk kan doen.... :)
In ieder geval gaan we 's middags minstens een uurtje of 4 varen en als het mogelijk is ook vissen. :-D
All the best
Jos


Plaats reactie