DelfSail

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

DelfSail

Bericht door Joop »

Delfsail 2009
Delfsail 2009
delfsail.gif (187.42 KiB) 4220 keer bekeken
:lol: Wie kan mij helpen aan een slaapplaats voor de nacht van 21 op 22 en 22 op 23 augustus voor het bijwonen van DelfSail 2009. Ik ben van plan daar een uitgebreide foto rapportage van te maken.

Het mag een hotel zijn, Bed and Breakfast of wat dies meer zij, uiteraard in de omgeving van Delfzijl. Ik heb mijn secretaresse reeds opdracht gegeven naar een onderkomen uit te kijken maar alles schijnt al volgeboekt.

Wellicht zijn er forumleden die ook van dit evenement willen genieten en kunnen we een bijeenkomst organiseren. Kamperen is mij reeds aangeboden maar om op de harde Groningse bodem te overnachten zou mij nog wel lukken maar daar krijg ik mijn vriendin niet aan. Ik heb haar kennelijk al teveel verwend met zachte hotelbedden.

Ik wacht met spanning af of het een en ander gaat lukken.

:roll: Groeten Joks

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: DelfSail 2009

Bericht door Compass »

Hallo Mannen,
Amsweer
Zal Tjamsweer moeten zijn.

Hotelletje boeken kun je denk ik nu al wel vergeten. Er zijn er niet zoveel in Delfzijl en bij dit soort evenementen is het al een jaar van te voren vol. Het is zoiets als een paar honderd vrije tribuneplaatsen langs de TT baan zoeken.

Maar er zijn nog wel wat plaatsen, dorpen, gehuchten langs de spoorbaan Groningen-Delfzijl waar je een gok kunt wagen vor een B&B of Hotlel(etje)

En ook boerencampings zijn er wel te vinden.

Groeten,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Re: DelfSail 2009

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Joks,
ik had je graag hier in Warffum onderdak willen bieden, maar 23 augustus ga ik met Chef Ruud op weg naar een vakantiehuisje nabij het Kieler Kanaal.
Ruud houdt 22 augustus een pittstop bij ons en zo ruim behuisd zijn we nu ook weer niet. :)
Ik kan volgende week wel links en rechts informeren of er hier mogelijkheden zijn als je nog niets gevonden hebt.
All the best
Jos
Jolly Sailor

Re: DelfSail 2009

Bericht door Jolly Sailor »

Je zou hier wat kunnen zoeken zowel als in de stad als provencie voor logies.
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: DelfSail 2009

Bericht door Joop »

:? Goeiendag!,
Ik wist niet dat dit zo'n groots evenement was. Het is dat LP mij er op wees.
Eerlijk gezegd had ik er nog nooit van gehoord. Jaar van te voren boeken?!
Jos bedankt voor het aanbod. Ik ga er morgen zelf eens echt voor zitten.
Je moet ook alles zelf doen. Jongens dit gaan wij niet missen.
:evil: Groeten Joks

P.S. Zojuist heb ik een hotel gereserveerd in de stad Groningen. Helaas niet
zo'n romantisch onderkomen als ik gewenst had maar het is toch alleen maar
om te pitten en te ontbijten.
Jan Vos

Re: DelfSail 2009

Bericht door Jan Vos »

Jos Komen schreef:maar 23 augustus ga ik met Chef Ruud op weg naar een vakantiehuisje nabij het Kieler Kanaal.
Is er een groot Nautisch gebeuren in Delfzijl, gaat die Jos Komen naar het Kielerkanaal.
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: DelfSail 2009

Bericht door lp »

:wink: Hallo Joks en andere Delfsail liefhebbers.
:roll: Ik heb nog even in mijn archief zitten snuffelen en kwam in een van onze clubbladen twee stukjes tegen over "Delfsail 1998". :!: Dus 11 jaar geleden alweer. 8) Lees en huiver.
quo vadis
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: DelfSail 2009

Bericht door lp »

Zal Tjamsweer moeten zijn.

:lol: Hallo Bert,
geen idee waar dat ligt. Hierbij een kaartje waar Amsweer op staat.
quo vadis
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: DelfSail 2009

Bericht door Joop »

lp schreef:Ik heb nog even in mijn archief zitten snuffelen en kwam in een van onze clubbladen twee stukjes tegen over "Delfsail 1998". :!: Dus 11 jaar geleden alweer. 8) Lees en huiver.
:P Hé LP, Leuk verhaal en ook met veel humor uit een ander perspectief (achterop- of in de bakzitter?) geschreven door Benno, Dorine en Olga. Bizar om zo'n groot standbeeld van Lenin op het Groningse platteland tegen te komen. Hoe gek moet je zijn om zoiets uit te halen. Nou is rijden op Russische zijspannen ook niet helemaal doorsnee maar wat is normaal? Ik kwam op het topic Words of Wisdom een aantal spreuken tegen om je rot te lachen. Echt waar. Rare snoeshanen eigenlijk die ex-zeelui. Foto's heb ik nog niet voor dit topic maar die gaan er natuuuuurlijk komen. We zijn er dit keer vroeg bij. Je kon zelf tenminste eindelijk je verhaal uit dat clubblaadje kwijt. :lol: :wink: Groeten Joks
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: DelfSail 2009

Bericht door Compass »

Dus toch Amsweer :oops: :oops:
Nooit geweten dat het bestond en het ligt 30 km hiervandaan!

Shame on me ......

Groeten,
Bert de Boer


Plaats reactie