Verhaal van Leen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
jannuh
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 jul 2004 06:38
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Verhaal van Leen

Bericht door jannuh »

In de oude kombuis legt Leen uit dat hij bijgaand verhaal hier niet geplaatst kreeg.. ik heb het even hierheen gekopieerd:
----------------------------------------------------
Beste Jos,Ragnar, ik had een heel verhaal gemaakt over Kombuispraat nieuwe stijl.Toen ik klaar was heb ik het op voorbeeld gedrukt maar daar loop ik vast ik zie nergens een Button waarmee ik de handel op Kombuispraat nieuwe stijl kan zetten.Willen jullie dat voor mij in duidelijke bewoordingen formuleren zo als klik op. Ik zet het geheel maar even op Kombuispraat oude stijl. Word hier wel een beetje moedeloos van misschien de leeftijf. Groetjes Leen.

Beste Compadres uit het niets kwam hij aangevaren Kombuispraat nieuwe stijl. Ik ben verwoed gaan proberen om in te loggen en dat lukte me dan ook meteen. Maar groot was mijn verbazing de andere avond was ik uit de lijst met Vips verdwenen. Maar na me wederom ingelogd te hebben bleef ik toch maar netjes staan. Ragnar goed gedaan Maatje alleen begrijp ik nog geen sikkepit van hoe ik foto,s en al die andere leuke dingen zoals Jos als Admiraal en Ruud als Kok of mijn nu gescheven verhaal moet plaatsen. Ik zie wel uitleg van deze of gene geplaatst met uitdrukkingen als URL, Browster en nog veel meer van dat gedoe maar dat is toch wel wat anders dan een lager of zuigerveren vervangen en dat was dan ook nog in de goeie oude tijd. Ik weet nog dat ik in de Vijzelster met mijn maat Bertus voor Monteur studeerde [Zo zegt men dat tegenwoordig, ja toch] Bertus en ik waren de avond tevoren flink aan de boemel geweest we hadden een bezoek bij Kaatje de Schonkige op het Tesselseplein gebracht en later die avond ook nog in Café de Enak, De Branding en de IJsbeer allen in de Keizerstr gevestigd waar we sloten bier geconsumeerd hadden.En dan gingen we meestal terug naar Kaatje op het Tesselseplein terug. Want Compadres dat lieten we ons niet ontgaan Kaatje was om die tijd dan ook al flink aangeschoten door het vele Gerstenat uit haar eigen tap aangeboden door de daar aanwezige jongens.Maar schijnbaar hoorde zei als er niets aangeboden werd toch ook de stem van een van de maten neem er maar een van mij Ka zeggen. Ze knikte dan tapte een pilsje en schreef het netjes bij op het viltje van degene van waar ze dacht de stem herkent te hebben. Als Bertus en ik dan weer in Ka haar Bierstulp terug waren wisten we precies wat er soms gebeuren ging. Niet altijd gebeurde dat maar toch wel vaak Ka was een schonkige vrouw en we zeiden altijd onder elkaar als je je Jack naar haar gooit[ Iedere rechtgeaarde varensgast had in die tijd een Bruinleren Jack] blijft hij wel op een of andere knook op haar lichaam hangen. Als Bertus en ik dan binnen kwamen riep ze met haar hoge stem Pilsjeeeeeeeeeeeeeeeeee. Jea Aal zeiden we dan en gingen aan de Bar zitten ze tapte dan twee Pilsjes en had al hele rode wangen en ze lachte mekkerend naar Bertus en mij. Vol spanning wachten alle maten getrouwd of ongetrouwd af wat er gebeuren ging. Als ze de Pilsjes voor ons op de Bar neer zette gebeurde er niks maar als ze de klep in de Bar opende om in het Café te komen wisten we dat we beet hadden. Ze kwam dan met de twee Pilsjes in haar hand achter de Bar vandaan en zette ze voor Bertus en mij neer. Zo schattiessss zei ze dan die benne van mijn en dan pakte ze je kop beet en begon je te zoenen. Bij de gedachte alleen daar aan al lopen de koude rillingen me nog over het lijf huuuuuuuuuuuu!!!!! Maar je moest natuurlijk mee spelen anders ging het feest niet door. Help me effe schatiesss van me riep ze dan op het Biljart toe lopend de maats wisten natuurlijk precies wat er gebeuren ging en hielpen haar het Biljart op. Ze kon dan wel al goed de hoogte hebben, maar ze riep naar Bertus doe de deur op slot schat en Bertus haastte zich om de Kroegdeur op slot te doen. Dan begon ze te roepen schattiess ik ga een striptease voor jullie doen en onder luid gebrul begon ze zich uit de kleren te pellen tot ze alleen nog in haar onderbroek stond. Godsamme riepen we in koor en dat deden we niet om dat het zo aantrekkelijk was wat we zagen. Ze had een goor witte onderbroek met lange pijpen aan haar kont waar wel een mud aardappels in gingen als men de pijpen zou dicht binden. Ghiel van 'et veule Bier wist precies wat hij moest doen gauw stopte hij een Kwartje in de Juke Box en drukte F 21 in onder welke knop de plaat Op een Zeemangraf staan nooit geen rode rozen lag en op deze plaat begon Ka met haar massale kont te draaien haar al even massale onderbroek van haar kont laten afzakkend. Onderwijl zong ze met haar hoge schelle stem het lied op een Zeemansgraf staan nooit geen rode rozen mee. Als ze dan helemaal in haar blote niksie was ging ze op haar knieën met haar kont hoog opgeheven naar de maten zitten draaien. De maten flink in de olie begonnen haar dan op haar kont te slaan. Maar om dat die gasten het al flink om hadden sloegen zei harder dan geplant en Ka gilde het uit. Op een zeker moment viel ze dan als een zoutzak in elkaar en begon dan als een Bootwerker te snurken en er was dan ook geen beweging meer in haar te krijgen. We haalden dan wat dekens en een kussen van haar bed en dekten haar daar mee toe. We sloten daarna de Boel af na eerst nog een afzakker op Ka haar kosten genomen te hebben ,wist zij veel? Na zo,n zware nacht vroeg de Leraar Motoren Bertus weet jij waar de Schaperveren op een zuiger zitten. Ja Meneer zei Bertus met zijn DUFFE KOP die zitten bij de Drogist boven de deur met zijn bek wijd open. Ja, ja het zal wel.
Leen
----------------------------------
Nou zo'n verhaal wil je toch niet missen??
gr., jannuh
------------
NL Maritiem Forum Archief

Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Leen, hij is weer mooi
Gast

Bericht door Gast »

hoi jannuh.

heb ik hem net gemaild hoe hij dat moest doen,leert hij het ook.
je kunt die gasten wel alles uit handen nemen maar dan gebeurrt er dus niets.
jannuh
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 jul 2004 06:38
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Bericht door jannuh »

Nou Ronny, kan me indenken dat zo'n nieuw forum niet voor iedereen direkt duidelijk is, dus wat help is wel welkom denk ik.

Heb in het oude forum enkele plaatjes gezet die hopelijk aan Leen, en ev. anderen, wat duidelijkheid geeft...

Zou toch bijzonder jammer zijn dat je enkele fervente kombuisgangers zou missen omdat ze niet direkt snappen hoe dit forum werkt.
gr., jannuh
------------
NL Maritiem Forum Archief
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,

Ik zou ook graag alles zelf willen doen, maar ook hier helaas te weinig "know how" van hoe het precies moet, maar met wat hulp komen we er wel :!: Maar dan wel van harte :wink: :oops:
groetjes ruud
Gast

Bericht door Gast »

hoi.

maar het is wel weer een echt leen verhaal en een genot om het te lezen.
bedoelde dus dat de mensen het zo veel mogenlijk zelf moeten doen,nartuurlijk helpen we de mensen die er niet uitkomen.
dat doe ik zelf ook zo ver mijn mogenlijkheden liggen op dit gebied.
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Inderdaad, dit was weer een zeer mooi,en hoop dan ook dat Leen, snel alles onder de knie zal hebben, om ons nog meer van deze verhalen te trakteren.
groetjes ruud
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14436
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Het verhaal van Leen EN Jannuh kan uitleggen.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

:wink: Hallo Mannuh!

Nou ik ben weer net bijgetrokken van Leen z'n verhaal en Ka in de blote kont op de biljarttafel! Van zulke toestanden kan je flink problemen met je schraapveren krijgen als je niet oppast OF een warmloper!
Als we vroeger een warmloper hadden dan spoten we d'r een flinke klats water gemengd met vette groene zeep tegenan en draaiden een klappie langzamer!
Maar ja DAT hep weer niks met bierdrinken bij Ka in Scheveningen te maken OF met brandstofpompen van m'n neef H, maar DAAROM zitten we in de Kombuis, gewoon om te zorgen dat Adrie niet denkt dat vrouwen alleen maar kunnen ouwehoeren!

Jannuh, ik vind dat je dat prachtig hebt uitgelegd met die plaatjes, maar het trieste geval is dat ik DAT al had uitgevogeld. Ik zit feitelijk te wachten tot een linke IT knakkerl zoals jij het op de zelfde manier uitlegt HOE ik een foto van mijn eigen archief IN de tekst van die nieuwe machien plaats EN hoe je een plaatje bij je naam zet, want DAT vindt ik toch wel indrukwekkend. M'n slimme Neef H van de brandstofpompen EN de ruk aan het landvastje van het zeilbootje! zou me dit ook morgen vertellen en ik wacht dus rustig af maar jou "plaatjesmanier" spreekt me goed an! Ik denk zomaar dat DIT nog de naawee-en zijn van het feit dat ie me een goeie 40 jaar geleden bekant verzopen heeft in m'n Zondagse pak!

Wat dat betreft ben ik van de zelfde school als Leen, ik heb ook weinig tijd voor dat geneuzel van HTML en al die andere kodes, interesseert me ook geen moer. Maar het is natuurloijk toch wel listig als een slimfamilielid :oops: :shock: je mooie muziek van deze of gene gitarist op een CD tje kan sturen. Dus misschien kan ik maar beter FF m'n klep houwe! :idea:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Harry,
Ik weet van je "neeffie", dat ie ook wel wat music heeft, maar vertel maar wat jij aan "GREATEST GUITARISTS" nog wil hebben, want ik BULK ervan,ik hoor wel.
groetjes ruud
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Ik denk dat ik weer 's naar Hellimond moet afzakken Ruud :lol:


Plaats reactie