leuke vragen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
marleine

leuke vragen

Bericht door marleine »

Beste mensen,

Ik ben dus marleine en een studente en ben bezig met een projekt speciaal gericht op mensen die veel op water en de zee te vinden zijn dus jullie! :lol:
Om mijn projekt te maken heb ik een beetje info nodig hoe jullie denken over het varen en de zee, dus als jullie wat vraagjes zouden willen beantwoorden zou dat heel erg leuk zijn!

Hoe lang ben je weg van huis?
Is het moeilijk om alleen maar zee rondom te zien?
Als je op de wal bent zie je constant verscheidenheid in kleur en gebeurtenissen, is dat niet moeilijk op zee?
Is het ook op een bepaalde manier saai?
Waarom heb je ervoor gekozen om dit werk te doen?
Voelt u zich eenzaam te midden van al dat water en ver weg van alles?

Dat waren de vragen als je meer wilt weten kun je me natuurlijk altijd mailen, alvast heel erg bedankt!!

ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

Nou daar komen ze dan....

Hoe lang ben je weg van huis?
- afgelopen keer 2 maanden weg, normaal is het 4 maanden'.

Is het moeilijk om alleen maar zee rondom te zien?
- nee, ik word eigenlijk gek als ik alleen maar land zie :D (neemt niet weg dat het navigeren het mooist is in nauwe vaarwateren en in het zicht van de kust)

Als je op de wal bent zie je constant verscheidenheid in kleur en gebeurtenissen, is dat niet moeilijk op zee?
- ?

Is het ook op een bepaalde manier saai?
- komt heel weinig voor.

Waarom heb je ervoor gekozen om dit werk te doen?
- Dit is wat ik altijd al wou, mooi beroep, grote verantwoordelijkheden, avontuurlijk, afwisselend, je ziet wat van de wereld, etc etc etc kortom er is geen baan aan de wal die hier aan kan tippen :wink:

Voelt u zich eenzaam te midden van al dat water en ver weg van alles?
- soms, maar dat is heel erg gezond :lol:

hoop je hierbij voldoende te hebben geholpen, als je nog wat wil weten dan hoor ik het wel.

mvg John
Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 764