Piraterij

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Piraterij

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Weer een reden om nooit meer PVDA te stemmen!
Zijn dit de zelfde PvdA klanten die tegenwoordig kompleet vergeten wie " Minister Drees" was en het mes zwaar in de ouden van dagen voorzieningen, bejaarden tehuizen, bejaarden regelgeving etc. etc. zetten???? :evil:
Begrijp ik dat goed op afstand. :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"

Chr.Vr.
Berichten: 543
Lid geworden op: 01 jun 2011 10:17

Re: Piraterij

Bericht door Chr.Vr. »

Hr. H.vH.
Ik wil hier geen pol.debat van maken, maar hoe veel mensen zijn er niet die wel eens wat vergeten, b.v,b, de bewuste vraag van de ambtenaar burgelijke stand , waar altijd netjes " ja " wordt op geantwoord, en later voor wat anders kiezen .
m.v.g.t.
Chr.Vr,
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Piraterij

Bericht door Bertus. »

Goedemorgen heren,

Mijn gedachte is, met wat voor beveiliging, door wie ook, en een
discussie hierover is overbodig; dat piraten TUIG moet
de zeebodem in geknald worden.

M.v.g. Bertus.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Piraterij

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Chr.Vr. schreef:Hr. H.vH. Ik wil hier geen pol.debat van maken, maar hoe veel mensen zijn er niet die wel eens wat vergeten, b.v,b, de bewuste vraag van de ambtenaar burgelijke stand , waar altijd netjes " ja " wordt op geantwoord, en later voor wat anders kiezen. m.v.g.t.Chr.Vr,
Words of wisdom. :wink:
deventer05

Re: Piraterij

Bericht door deventer05 »

Maar jullie weten toch wel dat je met wapens niets oplost? Je moet met die mensen in gesprek gaan... :mrgreen:
jangoedhart (R.I.P)

Re: Piraterij

Bericht door jangoedhart (R.I.P) »

Als je wil weten hoe of de politiek hier in elkaar zit hoef je alleen maar naar de deense film BORGEN te kijken.Daar kan je makkelijk de nederlandse namen invullen.Laatste stund.HENNIS in China.Het chinese leger is slecht opgeleid.Zei bied haar diensten aan.Om te gillen.Lijkt me beter dat die juffrouw sprookjes gaat vertellen in een kleuterklas.Haha.Jan :(
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Piraterij

Bericht door Bertus. »

deventer05 schreef: Je moet met die mensen in gesprek gaan... :mrgreen:
Ik durf dat woord m..... niet uit te spreken, want dat zijn het niet, :evil:
Het is een zooitje ongedierte, die hardwerkende zeelieden ( vele vaders van
kinderen ) gijzelen ( zelfs doden ) voor een losgeld van miljoenen dollars om
zich nog beter te bewapenen. :shock: Bah.

M.v.g. Bertus.
schokker
Berichten: 241
Lid geworden op: 06 jan 2007 22:21

Re: Piraterij

Bericht door schokker »

De beveiliging geleverd door de marine die nu legaal is, is gewoon te duur (€5000,-/dag) en je krijgt teveel mariniers.
Ik zou niet weten waar wij 11 mariniers moeten herbergen.
De enigste passende oplossing is nu illegaal onder Nld vlag, dat is 2 a3 bewapende mensen voor een redelijk tarief/dag. De praktijk is dus of je doet het legaal door uit te vlaggen of illegaal door niemand wat te zeggen wat dus het meest voorkomt.

Grt

Henk
cenaprints
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2011 08:43
Locatie: Manila, Philippijnen

Re: Piraterij

Bericht door cenaprints »

Ik heb uiteraard de e-mail naar info-nautilus gestuurd.
Wat ik kwijt wil is dit:
Iedere opvarende van een onder Nederlandse vlag varend schip betaald over zijn of haar zuur verdiende centjes belasting en premies. Heb niet de moed om ook maar 1 cent te weinig te betalen want dan blijven de blauwe enveloppen met regelmaat in de bus ploffen; "waar blijft die cent", plus de nodige "boetes voor te laat of niet betalen van die ene cent.
Vraagt echter Jan de Zeeman om adequate beveiliging van z'n werkplek dan weet het politieke onbenul niet hoe ze zich daar onderuit moeten wurmen. Allerlei excuses worden te voorschijn getovert, want............, en dan volgen allerlei waanzinnige uitvluchten.

Als ik de excuses lees begint bij mij deze vraag in mijn gedachten naar boven te borrelen:,
Is dat politieke individu met z'n zuiver Nederlandse naam misschien aandeelhouder in een piraten B.V.??? en zal hij er alles aan doen om z'n "zakenbelangen" te beschermen?????. Het is zomaar een gedachte die bij mij opkomt.

Cor
Chr.Vr.
Berichten: 543
Lid geworden op: 01 jun 2011 10:17

Re: Piraterij

Bericht door Chr.Vr. »

Goede morgen H.H. Kombuizers ,
Ik heb met B.S.nog contact gehad wat de piraterij aangaat én we zitten aardig op een lijn, en ik denk nog wel meerdere van ons , en met die lijn bedoel ik de waterlijn , en het is maar te hopen dat dat gajes er ver onder terecht komt op wat voor een manier ook .
grtn Chr.VR.


Plaats reactie