What Motor

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gerard

.

Bericht door Gerard »

Bram: Je bent een kei. :D Packard Diesel DR 980 250 PK. 1928. (Ik hoopte dat iemand op ,,eigenschappen`` zou raaien, biabaridi is Swahili voor koud bier grinnik.....) Vr.gr.Gerard

Bram

WWWW

Bericht door Bram »

:D Gerard Ik zit al me me nachtmutsie,ik neem er nog een zo voordat MIJN mutsie aan me Tshirt begint te scheuren,moet nog ff wat voor Tall ships op een rijt je zetten
Gr.Bram
Gebruikersavatar
john.marlit
Berichten: 1339
Lid geworden op: 22 jul 2004 17:18
Locatie: zwartsluis

What motor

Bericht door john.marlit »

Heren('k ben altijd netjes) hier een hele mooie en niet zi moeilijke.

Afbeelding

Gr John M
Gr John M

Om de duit en de fluit draaid de hele kluit.
Bram

What motor

Bericht door Bram »

:D Hallo John omdat je zo netjes ben,is het mischien een Vichy,trouwens wel een mooi motoretje.
Groetjes Bram :D
Gebruikersavatar
john.marlit
Berichten: 1339
Lid geworden op: 22 jul 2004 17:18
Locatie: zwartsluis

Bericht door john.marlit »

Hoy Bram,ja ik zit nog wel eens na te denken hoe zal ik beginnen speciaal als er meerdere mensen gereageerd hebben, bv mannen enz nou dat klinkt zo vakbondsachtig net als kameraden,en jongens T'ja wat vinden ze daar dan weer van(ik ben een weegschaal,dus een moeilijke kiezer haha)en toen dacht ik ....heren past altijd,maar ik dwaal af jij raadde Vicky ,nee dus ik ken trouwens Vicky alleen van de vroegere brommerjes nl de Victoria model Vicky(had een latere zwager van mij),en de franse regering in de oorlog onder leiding van ene generaal Vicky(dus niet die in ballingschap van Charles de Gaulle),maar het zal wel weer net zo wezen als bij die Renault,ik heb er nog nooit van gehoord en jij hebt er zelfs foto's van. Geen Vicky dus. :wink: :P

Gr John M
Gr John M

Om de duit en de fluit draaid de hele kluit.
Gerard,

Bericht door Gerard, »

Ahem, gentlemen: Is het een tweetact? En John, zit daar links bij die distributiekast een inspuitvervroeging op de brandstofpomp?? Een prachtmachien! Gr. Gerard.
Gerard,

Bericht door Gerard, »

Pardon, een inspuitver-lating bedoel ik, voor de start. Groeten gerard.
Gebruikersavatar
harry49
Berichten: 249
Lid geworden op: 12 mar 2005 22:08
Locatie: Oostzaan

Bericht door harry49 »

Goeden avond John,
ik denk dat dit een Gardner is.
groeten Harry.
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1549
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

What Motor

Bericht door Jan Sprong »

Dit lijk me een 6 Cilinder Kromhout met een boring van 108 mm,het is geen LWS maar ook kan het een Gardner zijn welke met de zelfde maten werkte.
Gebruikersavatar
john.marlit
Berichten: 1339
Lid geworden op: 22 jul 2004 17:18
Locatie: zwartsluis

Bericht door john.marlit »

Jan en Harry allebeide hebben jullie het goed ,het is nl de beroemde Gardner. type LW

Afbeelding

Deze motor is door Kromhout inderdaad in licentie gemaakt,en was voorzover ik weet indentiek (ook qua kwaliteit).

Gr John M
Gr John M

Om de duit en de fluit draaid de hele kluit.


Plaats reactie