K.P.M. Techniek (Machinekamers e.d.)
Re: K.P.M. Techniek (Machinekamers e.d.)
Beste mensen,
Nog een aanvulling die ik over ht hoofd gezien heb.
I = SOS pomp
II = Sanitaire pomp
III = Circulatiepomp
Good goan
Jan
Nog een aanvulling die ik over ht hoofd gezien heb.
I = SOS pomp
II = Sanitaire pomp
III = Circulatiepomp
Good goan
Jan
Re: K.P.M. Techniek (Machinekamers e.d.)
L.S.
Ik vond nog een site over RICARDO
Mij bekend van de verbrandingskamer van de Thomassen hulpmotoren van de Si-schepen
http://www-g.eng.cam.ac.uk/125/achievements/ricardo/
Mvg
Alfons
Ik vond nog een site over RICARDO
Mij bekend van de verbrandingskamer van de Thomassen hulpmotoren van de Si-schepen
http://www-g.eng.cam.ac.uk/125/achievements/ricardo/
Mvg
Alfons
Re: K.P.M. Techniek (Machinekamers e.d.)
En ik maar denken dat Ricardo een Italiaan was. Weer wat geleerd.
Harry
Harry
Re: K.P.M. Techniek (Machinekamers e.d.)
Een advertentie van een Thomassen-Ricardo uit 1927
(Ontvangen van Dhr J. Weeda, gepensioneerd medewerker van Thomassen, De Steeg, Holland)
Mvg
Alfons
(Ontvangen van Dhr J. Weeda, gepensioneerd medewerker van Thomassen, De Steeg, Holland)
Mvg
Alfons
Glimlicht torsiemeter systeem Muller (3)
Ik hoop dat het, ondanks de kwaliteit, een beetje te volgen is.
Met dank aan Nico.
Anne
Re: K.P.M. Techniek (Machinekamers e.d.)
Bedankt! Zeer interessant
Heb er op de Si-schepen ook veel mee gewerkt
Na het diagrammen nemen en het brandstofverbruik bepalen met de MEETTANK, boven in de Machinekamer
Mvg
Alfons
Heb er op de Si-schepen ook veel mee gewerkt
Na het diagrammen nemen en het brandstofverbruik bepalen met de MEETTANK, boven in de Machinekamer
Mvg
Alfons