Zendschepen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
jan G

Re: Zendschepen

Bericht door jan G »

Hallo, mijn naam is Jan , ik volg deze draad vanwege dat mijn vader op de MIAMIGO (caroline south) heeft gewerkt als machinist via wijsmuller.

ergens ben ik wel benieuwd, of er mensen zijn die wat foto's hebben.

Het zal zo in 1968 ofzo geweest moeten zijn.

Het gaat om Arie Glas, hij is helaas overleden 15 jaar geleden, verder heb ik hier de scheepsbel in huis, van de miamigo, en 100 muziek singeltjes.

deze zijn te beluisteren op youtube, zie matata66.

Verder heb ik hele radio programma's, op twee sporen banden, maar heb de ouwe bandrecorder weggegooid (ampex), die gebruikte ik zelf voor mijn echo gitaar.

en de koptelefoon, wel heb ik de microfoon.

Het is niet zomaar dat ik op deze site terecht kom, zelf zit ik al 25 jaar in het baggerwerk, als machinist op cutters, meestal in het midden oosten.

En nu woon ik in Tanzania.

Ik heb een andere bandrecorder, en zal proberen, deze radio programma's, op te nemen, en dan op youtube, terwijl er geïnteresseerde zijn, per post.

Ok hartelijke groeten uit Dar es Salaam.

jan G

Re: Zendschepen

Bericht door jan G »

hoe krijg ik nou een foto of filmpje hier?, volgens mij ben ik met mijn 47 jaar al veel te oud.

ik heb nog leuke beelden van een super acht camera van mijn moeder, waar ze samen met een een engelse band handtekeningen staat uit te delen, help ers effe mee, volgende week moet ik weer baggeren!!.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Zendschepen

Bericht door jdbvos »

Hallo Jan
We zien echt wel uit naar je foto's en je filmpjes.
Hoe je foto's plaatst staat ergens bij de topic Helpdesk, geloof ik...
Maar filmpjes moet je toch anders doen: bijv de filmpjes op Onedrive/Googledrive zetten, ze te uploaden naar een YouTube of naar een meer privé-opslag voor foto's en filmpjes zoals bijv Photobucket, en dan kun je de link ervan hier plaatsen....

We zien het graag tegemoet !
Oost, west...ook best
Jos Komen (R.I.P)

Re: Zendschepen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

HIER staat deze prima gebruiksaanwijzing voor het plaatsen van foto's. :wink:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Zendschepen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De laatste twee berichten (die over baggeren gingen) zijn verplaatst naar het baggertopic:
http://www.kombuispraat.com/viewtopic.p ... start=6400
Jos Komen (R.I.P)

Re: Zendschepen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »



Plaats reactie