Een leuk reisje...

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Een leuk reisje...

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Tussen 1973 en 78 enige malen in Santa Marta geweest en gestapt en ''overnacht'' zonder problemen, wèl de hele verfvoorraad verdwenen uit het kabelgat :roll: Ook enige weken op vacantie geweest in Baraquila bij mijn maatje.Later 12 dagen op de werf in Cartagena gelegen ,ook geen problemen.....mischien viel ik niet op tussen het geboefte :mrgreen:
Je moet niet met mooie klokjes en gouwe ketingkjes de wal op sjouwen, want dan vraag je om moeilijkheden :| Toen in Baraquila maakten de prisoneiros de straten schoon,onder begelijding van zwaar gewapende militairen... goed idee vond ik dat :idea:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14382
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Een leuk reisje...

Bericht door Harry G. Hogeboom »

de prisoneiros de straten schoon,onder begelijding van zwaar gewapende militairen... goed idee vond ik dat
Hallo,
Ergens in het Zuiden van de Joe Naait nog Steeds loopt een of andere Sheriff rond met idee-en die mij toch wel aanspreken.......hij zet de gevangenen aan het werk..een soortement chaingang en ze wonen in tenten-kampen...hij heeft het goedkoopste gevangenen budget van de States als ik me dat goed herinner.

Nelson Mandela en andere gevangenen op Robben_Eiland moesten in de " Rock- quarrie" dikke keien aan puin slaan.......toevallig moest ik een paar dagen terug "een vrachtauto met keien" verschoffelen hier...........bijzonder goede bezigheid voor gevangenen........ABSOLUUT met je eens Mart...... :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie