Gestopt als beheerder

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
jan stolp
Berichten: 216
Lid geworden op: 06 apr 2008 19:35
Contacteer:

Re: gestopt als beheerder

Bericht door jan stolp »

Hoewel ik meer bij de buren zit ,kijk ik elke dag ook even over de heg.

Jos en ook Ruud, dank voor jullie inspanningen!

Groet Jan Stolp

Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Stavenuiter »

Jos.

Bedankt voor dit pracht Forum, en je inzet.

Groet Nico.
Pjotr

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Pjotr »

Beste Jos,
Tussen al het nare nieuws van de laatste dagen (rellen in londen, dalende beurzen, verregende zomer, tweede kamerleden moeten terugkomen van reces etc) hakte jouw bericht er pas echt hard in. Bij deze bedankt voor de moeite van de afgelopen 10 jaar en ook bedankt dat je een podium gaf aan iedereen die iets te melden had over de scheepvaart en aanverwante zaken. Ik heb genoten van het lezen en van het bijdragen van de verhalen. Ik hoop van harte (en dat is volgens mij de stille angst van iedereen :?: ) dat deze mogelijkheid in de toekomst blijft bestaan.
Het ga jullie allen goed,
Pjotr.
aegis R.I.P.

Re: gestopt als beheerder

Bericht door aegis R.I.P. »

Hallo Jos ,

Ik zit al vele jaren op jouw forum en geniet van alle zaken,foto's enzovoort wat er voorbij komt. :)
Ik weet zeker dat alle foremgangers zich nu wezen voelen en ik in het byzonder :cry:

Het gaat je goed en we moeten jouw beslissing nemen zoals het is het gaat je goed en bedankt voor je meer dan enorme inzet. :!:

groeten ook aan Akkie. Feike.
Gebruikersavatar
Drentenier
Berichten: 2201
Lid geworden op: 12 mei 2010 14:13
Locatie: Gasselte

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Drentenier »

Hallo Jos,

Vorig jaar was is blij verrast te ontdekken dat er een forum bestond waarop, onder andere, (oud-) zeevarenden hun verhalen en ervaringen uit vaak lang vervlogen tijden konden uitwisselen. En ook dat jij, een stuurman waar ik zo'n 40 jaar geleden ook mee gevaren heb, hier al zolang zo nauw bij betrokken was. Het was erg leuk weer eens iets te horen van mensen die op dezelfde schepen als ik gevaren hebben en ervaringen uit die jaren te kunnen delen.
Ik hoop dat dit forum nog vele jaren blijft bestaan want ook ik kijk bijna dagelijks naar de nieuwe verhalen en foto's die door de Kombuizers geplaatst worden.

Hartelijke groet en bedankt!

Hans
Groet,
Hans
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Gerrit »

Jos,

Vanaf de oude kolengestookte kombuispraat kennen we elkaar al.
Ik heb altijd veel waardering gehad zoals jij Kombuispraat leidde.
Bedankt daarvoor.
Desondanks zal het een moeilijke beslissing zijn geweest om op deze manier afscheid te moeten
nemen als beheerder.
Ik wens je nu een last van je schouders en geen verplichtingen meer voor Kombuispraat hebt
veel plezier al lid op Kombuispraat.
Jos, nogmaals bedankt.
Groetjes Gerrit.
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Ton Pekel »

Vanaf juli 2004 ben ik forumlid van Kombuispraat en met veel plezier stukken gelezen en geplaatst en ook bewaard in mijn eigen archief.
Techn. perikelen meegemaakt, zoals uitvallen forum, na dagen echt een gemis. Door Jos is als stuwende kracht en de forumleden een mooi stuk historie opgebouwd eigenlijk rijp voor een boek maar dan zal die wel dik worden denk ik.
Jos bedankt voor de service, heb hier nog steeds goede herinneringen aan.
Vandaag ook een berichtje gezien onder dienstmededeling. Omdat dit bovenaan staat op de onderwerpenlijst kan je het eventueel over het hoofd zien. Ik heb daarom maar een kopietje hieronder gezet dan kan het niet missen.
Jos en Akkie..... het ga jullie verder goed daar in het mooie Groningen.
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Gebruikersavatar
Leo Bokkum
Berichten: 508
Lid geworden op: 15 dec 2006 05:30
Locatie: Oost Drenthe

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Leo Bokkum »

Beste Jos,

een triest moment voor dit forum, maar je hebt m.i. de juiste keuze gemaakt om (eindelijk) voor jezelf en je naaste omgeving te kiezen.
Gefeliciteerd met je beslissing en bedankt voor je enorme inzet.
Ik wens je een hele prettige invulling van de zorgeloze vrije tijd die nu in het verschiet ligt.


Groetjes, Leo.
Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is
Gebruikersavatar
Jan Hendrik
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 mar 2006 07:27
Locatie: Melbourne

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Jan Hendrik »

Hallo Jos,

Jammer, maar zo heeft een ieder zijn reden en de vrijheid om eens wat anders te doen.
Hopelijk zien we je nog regelmatig terug als "klant".
Bedankt voor de mooie tijd en zoals je ziet je hebt verre vrienden. Misschien woon ik wel het verste weg van alle leden.
Het beste
Jan
Melbourne

Helaas kan ik niet bij de reunie zijn hoewel ik wel in NL ben , maar toevallig die avond van 24 sept. heb ik een speciale aangelegenheid
elders en wel in de polder nabij Dronten.
Groeten aan je vrouwtje.
ton van der sluijs

Re: gestopt als beheerder

Bericht door ton van der sluijs »

Beste Jos; ook namens mij bedankt voor de vele leuke en interressante jaren op kombuispraat. Ik hoop wel dat het forum blijft bestaan; ik lees hier nog bijna elke dag.
Jammer dat we de laatste tijd niet goed door de bocht gingen.

groetjes ook aan Akkie

Ton van der Sluijs


Plaats reactie