Varen in frankrijk.

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door Compass »

Leuk , dat iemand van de verslagen geniet
the understatement of the year :!:

Hier hebben ongetwijfeld velen van genoten. Bootjes en toch weer anders dan anders.
Graag volgende keer weer. Slechts het verscheiden van Joep belemmerde een happy end.

Groeten,
Bert de Boer

Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door Bob R.I.P. »

Ben dus nu 4 maanden terug uit dat gebied. Krijg alweer zin. Zal langzaamerhand beginnen met voorbereidingen. Banden van de fiets op pompen etc. :roll:
Schitterend gebied en mooi verteld.
Bedankt.
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door v+d »

Jan van de Pluymmobiel, die ergens in Frankrijk zwerft vroeg waar het topic "varen in Frankrijk" te vinden zou zijn.
Het kostte mij even moeite, want lang geleden, vroeger vroeg ik zo iets aan Jossie Uno en dan had ik per omgaande het antwoord.
Helaas is onze stuurman niet meer dus moet ik zelf koersen in de spelonken van kombuispraat, ik verwachtte een en onder te vinden onder ruim 7 maar nee, dit topic staat onder Kombuispraat.
Nu is het even naar boven gehaald opdat Jan mooie plaatjes en verhalen kan posten, indien nodig kan Jinny het spul wel verplaatsen naar ruim 7 waar het wellicht beter thuis hoort.
Gebruikersavatar
peelander
Berichten: 2412
Lid geworden op: 25 nov 2009 14:43

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door peelander »

Tja Jan 1 ik zou wel willen, maar ik zit nu nog gewoon thuis op Peeland en moet tot 5 september a.s. wachten wat de cardioloog in Goes gaat zeggen m.b.t. het weer opspelen van het van mijn moeder geërfde Angina Pectoris. En om uit al de foto's dier ik heb de goede te vinden :cry: :cry: :cry: , een onmogelijke zaak. Maar ik kan je wel vertellen, dat wat jullie hebben gedaan; een peniche huren en een mooie vaartocht maken over de kanaaltjes mij een beetje "jaloers" maakte, want zoiets stond HEEL lang op de bucklist. Maar onderstaande foto wil ik niemand onthouden.
In 2010 waren we met de toenmalige camper in Charmes. Na een wandeling in het dorp lag tot mijn grote vreugde de luxe motor Damsterdiep van mijn jeugdvriend Ruud voor onze wagen, meest linkse, afgemeerd. We hadden heel wat te palaveren, want zo vaak zien we elkaar niet.
24 09 2010 damsterdiep charmes (21).jpg
24 09 2010 damsterdiep charmes (21).jpg (137.58 KiB) 429 keer bekeken
Het was vandaag best wel leuk om tussen Hockey en Zandvoort terug te lezen/kijken.
groeten
Jan van der Pluijm
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door rspeur »

Marieke en Jan,
Gedaan wat ik regelmatig af en toe doe: vakantie terugkijken. Vroeger had ik op de logeerkamer een "huiskast" met daarin alle albums, ik sleepte regelmatig een paar oude exemplaren naar de huiskamer. Tegenwoordig ga je even achter de computer zitten, ik heb zelfs de oude albums (die overigens ook nog bestaan in de papieren versies) op schijf staan en ook toegankelijk gemaakt voor anderen via Flick.com.
Meestal, door al mijn geouwehoer in de albums, wordt dat "even" kijken iets langer, het gaat ook op voor jullie reisverslag. Ik heb weer genoten.
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door v+d »

René, het valt mij altijd op hoe snel veel zaken veranderd zijn als ik foto's terugkijk.
Grijs ben ik al een pikheetje maar minder buigzaam gaat nu echt opvallen :lol:
Jan ik hoop dat de arts goed nieuws voor je heeft, bootje huren bij Le Boat en een weekje in september moet nog kunnen, de prijzen zijn dan ook wat gunstiger vooral als je een bootje retour brengt naar de centrale.


Plaats reactie