Eerst een wijntje.

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Na een zeer geslaagde maaltijd, (Akkie had de Madeirasaus gemaakt en daar hoort een glaasje Madeira bij tijdens de bereiding, net zoals de Eend met Whiskey) namen we als toetje een "Irish Coffee".
Dat vond poes Loekie ook wel lekker.
All the best
Jos

Afbeelding

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ronny, klasse zoals jij je familie met de kerst onthaalt.
Die zullen wel hopen dat je volgend jaar weer thuis bent met de kerst.
Ik neem aan dat het keukengereedschap inmiddels is teruggebracht tot deze nog noodzakelijke atributen.
Nog veel plezier toegewenst.
Jos en Akkie

Afbeelding
ronny

Bericht door ronny »

Zo laatste gast de deur uit en ik kan bijna niet meer tikken maar het was weer gezellig.
De reerug was perfect en de sauce was subliem volgens een steletje homofieleherdershonden maar ik ben nu dronken en ga na mijn laatste borrel te kooi en lekker slaapies doen.
voor de gene die nog de ogen open hebben een goede wacht gewenst .
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Ik hoop dat het iedereen gesmaakt heeft, Ronny graag gedaan, en Bert, helaas heb ik geen kelder maar heb ik nog wel wat van die wijnen van het huis André Goichot liggen , ik kom daar verschillende keren per jaar om wijn in te kopen voor een plaatselijke wijnverkoper, die doordat hij geen Frans spreekt, mij hiervoor tijdelijk op pad stuurt, wat mij natuurlijk de gelegenheid biedt om m'n eigen "stock" aan te vullen.Hier kan je een kijkje nemen. http://www.goichotsa.com/.
groetjes ruud
Ps. Ik moest ter elfder uren ergens bijspringen, waar de gastheer onwel was geworden, en zodoende kon ik aan de bak, maar was wel erg gezellig geworden en ook erg laat,en geslaagd.Ben nu een beetje aan 't bijtrekken.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Ronny,

Als ik die hond van je zus zie dan komt het even weer omhoog; precies mijn Dopey zaliger.
Als ze het beest eens een weekje kwijt moet en een strontverwende boxer terug wil dan ben ik het juiste adres ...

Groetjes,
Bert de Boer


Plaats reactie