Lekkere trek.

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Leo Starrenburg schreef:Ruud,

je weet niet wat je mist ! Heinz baked beans oftewel wijdbeens, die hebben mij menigmaal door een lange wacht/shift heengeholpen, ook koud zo uit het blik niet te versmaden. En dan die unieke combinatie van een ei, gebakken in gesmolten varkensvet (lard) of gepocheerd in water met azijn.
Ahoy Leo,
Zaterdag komt ie voor de bakker jij een "English Breakfast", ik neem wel een stuk goede vlaai :wink:
groetjes ruud

Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Leo Dat de Engelsen die ongezonde hap eten is daar normaal.

In 1945 ben ik van Engeland als Baby naar Nederland gekomen mijn moeder had melkpoeder van Engeland meegenomen dat kreeg ik daar.

Maar hier heeft de huisarts dat gelijk maar even stop gezet veel te vet.
Ik moet er niet aan denken die hap zo uit bed naar binnen te werken terwijl ik weet dat Engelsen dat wel doen.

Heb het als kind ook wel moeten vreten maar nu eten we gezond weinig dierlijke vetten hier valt vis niet onder.

Je pijpen slibben anders vanzelf dicht.

Gr Jan
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Hi Jan,

ik eet dat niet elke dag, maar zo heel af- en toe is het toch wel lekker zo'n fry-up. Zit net aan een tussendoortje: een kaiserbroodje met een mooie plak schouderham en een kwak piccalliliy.
shipwis
Berichten: 602
Lid geworden op: 22 jul 2004 13:19
Locatie: rotterdam

Bericht door shipwis »

hallo allemaal, :roll: :roll: :roll:
van middag meer dan 10 pilsen op in mijn eigen kroeg, (ja grote hoor)
daarna 'n stuk of 5 haringen, 'vers van het mes'
thuis weer aan de fles 'van ome freddie'
en ik voel mij er zéér content bij,
de mzzl, pete :P :P :P
Ragnar
Berichten: 519
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:52
Locatie: Doha, Qatar

Bericht door Ragnar »

Weet je wat pas lekker is ?

een gezond broodje haring met uitjes erbij, eet dit haast iedere dag ben een beetje uitgekeken op vleeswaren en kaas. dat zie ik straks wel weer als ik ga varen. :)
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door janvanduin »

Nou ik ben regelmatig met de motor een weekje naar de UK ierland of schotland, maar ik moet toegeven dat zo`n vette hap er best infietst s`morgens vroeg.
dat het niet echt gezond is ben ik wel met j.vos eens je pijpies slibben daar zo dicht
maar ja een bakkie joghurt is ook niet alles. :wink: .
grts jan.
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Ragnar ja dat is lekker ik neem dan 6 haringen haal broodjes bij de bakker en dan is de eerste met de vrouw om de smaak even weer op te pikken de tweede is lekker en de derde om het weer af te leren hi.

Gr Jan


Plaats reactie