Lekkere trek.

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Leo Starrenburg

Lekkere trek.

Bericht door Leo Starrenburg »

Hebbie dat nou ook ?

Dat je zo 's avonds lekkere trek krijgt en dan vanzelf op website's met eten terecht komt ?

Afbeelding

Klik op het bord voor meer !

Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Leo,
Ik had je toch iets hoger ingeschat, wat betreft jouw culinaire préferences, kijk een klein snackje 's avonds, okidoki, maar die KUT bonen met frites komen nu m'n oren uit!!!!! :oops:
Jos Komen (R.I.P)

cut beans

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Cut Beans zijn Snijbonen.
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jos
1-0!!!!!
groetjes ruud
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Ruud,

je weet niet wat je mist ! Heinz baked beans oftewel wijdbeens, die hebben mij menigmaal door een lange wacht/shift heengeholpen, ook koud zo uit het blik niet te versmaden. En dan die unieke combinatie van een ei, gebakken in gesmolten varkensvet (lard) of gepocheerd in water met azijn. Als 15 jarig jongetje ging ik voor het eerst met de Hoek van Holland boot mee naar Harwich, en ik zie me zelf nog met grote ogen staan kijken naar die Engelsen die op het station de restauratie indoken en 's morgens om een uur of 7 dit naar binnen zaten te werken.

En dan de thee: een grote ketel, zo een waar in Holland de koffie in werd gestookt, maar daar zat er thee in. Niet te flauw, de lepel bleef er zowat recht overeind in staan, vandaar de melk die ze er in deden.

Ook apart: a chip butty, twee witte boterhammen met friet er tussen...

Nee, het mag dan geen haute cuisine zijn, maar het heeft wel wat. En altijd nog beter dan die onherkenbare dingen die ze tegenwoordig in de Hollandsche frietkraam serveren.
mink

beans

Bericht door mink »

ja leo lekker zeg om deze tijd ik verga van de honger ,neem wel een stukje kaas.
mink
Adrie

Bericht door Adrie »

HOI, Ik heb altijd meer dorst als honger, een glaasje SPA, maar voor de smaak een whisky erin. Als het over eten gaat, zeg ik altijd ,geef mij maar een glas water met mes en vork en een servetje, dan heb ik het weer gehad.


____________________-
Gr. Adrie
jannuh
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 jul 2004 06:38
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Bericht door jannuh »

In Limburg zeggen ze:

"good aete jong, want 't drinke is auch deur"
(goed eten, het drinken is ook duur) :lol:

Adrie, doe jij op je 70-ste nog aan de lijn??
gr., jannuh
------------
NL Maritiem Forum Archief
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Jannuh,
Echt niet,maar ik hou niet van eten ,dus ook niet van koken, maar ik heb hier nog een man , dus ik moet wel, ik hou wel van zuurvlees, en je hoeft voor mij geen limburgs te vertalen , want mijn Moeder kwam uit Limburg en veel familie woont daar nog.Een lekkere rijstevlaai of kruimeltjesvlaai gaat er wel in hoor.

_______________________-

Gr.Adrie
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jannuh,
Kijk dat bedoel ik nou, de liefde gaat niet altijd door de maag, maar zo'n vlaai fietst er altijd wel in.Trouwens jij bent ook nog laat in touw; komt goed uit, want ik heb nog een kwak posters voor je.
groetjes ruud


Plaats reactie