Oudejaar avond

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Leen B

Gekukkig Nieuwjaar.

Bericht door Leen B »

Hallo Compadres nu ik mijn Pc aanzet zie ik tot grote mijn schrik dat het al de derde Jan in het jaar 2005 is. Ik herrinner me nog wel dat ik mijn vrouwtje, en mijn hele Belgen schoonfamilie een Gelukkig Nieuwjaar heb toegewenst. Maar voor de rest zijn die drie dagen voor mij in het duister gehuld. Ik kan alleen haast niet in mijn Berging komen omdat die vol met lege kisten Grols staat. Maar van het statiegeld van al die lege kisten kan ik mij weer aardig wat volle kisten aanschaffen. Dus heb toch geen nood we hebben nog een trommel met brood. Zongen wij vroeger in de Kerk wat ons heel boze blikken van de Dominee opleverde.Het was me het oudejaars avondje wel zeg.En wat hebben we gefeest als een beest zijn we tekeer gegaan. Alleen heb ik nu nog steeds een houtenkop, maar volgens mijn vrouwtje ben ik de eerste, en tweede dag ook nog vrolijk met de Fam doorgegaan. Maar daar weet ik nog weinig van. De enigste die kan weten of niet weten hoe dat aanvoeld moet Kees Bloemkool zijn. Want die doet dat het hele jaar door feesten, en drinken, gelijk ik het die drie dagen gedaan heb. Ik ben benieuwd of hij ook nog de klok van Arnemuiden gezongen heeft zo als hij van plan was te gaan doen.In ieder geval Compadres wens ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar toe,En hoop ik jullie op de voorjaars reunie gezond en wel terug te zien. Leen

aad overweg

Bericht door aad overweg »

Leen vanuit Rotterdam wensen Aad en Martha jouw en je
vrouw ook een heel voorspoedig en VAARZAAM !!!! leven in 2005
en met jouw zijn er noch tich mensen met een hard
hoofd (dit gaat weer over ) de herrinering aan het feest niet.
Groeten en vaar ze Aad [/b] :oops: :P
tina R.I.P.

Bericht door tina R.I.P. »

Beste Kombuizers.
Ik ben een beetje laat,maar alsnog een gelukkig en
gezond 2005 toegewenst
T.Paternot
mink

oud en nieuw

Bericht door mink »

hallo leen: jullie de beste wensen in 2005.
die houten kop gaat van zelf over ,en elke dag dronken is ook een
regelmatig leven. h.g.mink
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Gadsamme Mink; nou pas weer boven water ??
:) :)

Groetjes,
Bert de Boer
mink

oud en nieuw

Bericht door mink »

hallo bert ik ben al een tijdje boven water maar leen is een paar dagen
zoek in z,n geheugen.

maar bert jij en allen die jou lief zijn een gezond en veilig 2005 gewenst

h.g.mink .


Plaats reactie