Wat een zwaar leven

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Plaats reactie
Joke

Wat een zwaar leven

Bericht door Joke »

Wat hebben de zeemannen van tegenwoordig toch een zwaar leven. 8)

Manlief heeft de afgelopen week een Duitse report (Heidi) aan boord gehad die een artikel ging maken over mensen die met de feestdagen moeten werken en van huis zijn. Tja...... zal me een artikel worden! Met de kerst lagen ze in Grangemouth en hebben ze 2 dagen in de pub gelegen/gehangen. Gisteren, oudjaarsdag, lagen ze 's morgens op de Delta waar ze om 15.00 stopten met werken en ik hem kon halen om thuis oud & nieuw te vieren. Vanmiddag rond een uur of 15.00 wil hij weer aan boord zijn als het laden weer begint. Wat hebben we het toch zwaar.....
Zal wel een interessant artikel worden! 8) :wink:

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Joke,
Nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst.
Waar en wanneer verschijnt dat artikel?
Ben reuze benieuwd!
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Joke,
Jij en je manlief ook nog de beste wensen voor het komend jaar.

Wees blij dat er nog zeelui zijn met verantwoording, daar mogen we trots op zijn!

Eens, eens zal de wereld begrijpen dat zeevarende de meest eerlijke mensen zijn.
Ruwe bolster etc.

Groet Derk
Joke

Bericht door Joke »

Ik heb geen idee waar of wanneer het artikel geplaatst wordt. Die journaliste werkt freelance. Wel stuurt ze ons een kopie en gaat er ook een kopie naar de rederij. Hou je op de hoogte Jos!

Wat zijn verantwoordelijkheid betreft, niet om op te scheppen, maar dat heeft die man van mij echt! Het verbaasde me eigenlijk dat ie naar huis wilde. Had al half en half m'n spullen gepakt om aan boord oud & nieuw te vieren. We hebben er echt van genoten, dit maak je eens in de 10/15 jaar mee. Als je het uberhaupt al eens meemaakt. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Hallo Joke,
Fijn dat jullie thuis oud en nieuw hebben kunnen vieren.
Dit kunnen ze jullie niet meer afpakken.
Ik heb met de verrekijker naar de Vondelingeweg staan kijken, maar ik heb je niet zien zwaaien. :lol:

Gr. Adrie
Adrie

Bericht door Adrie »

Sorry,
Gast was ik, zoals je wel had begrepen
Gr. Adrie


Plaats reactie