Oproep: Televisieprogramma Wie van de Drie

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Oproep: Televisieprogramma Wie van de Drie

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Die ouwe is nog niet zo heel lang geleden op de t.v. geweest
Nee, ik geloof niet dat we hier over het zelfde bakkie spreken.........dit laatste geintje heb ik ook gelezen, was iets in de Carib meen ik, die ouwe kwam van doossies bootjes meen ik en was omgebouwd tot Love boat schipper :lol: . Dat bakkie waar ik naar refereer was "ergens op de Inside Passage"...da's dus achter Vancouver Island , de Queen Charlotte's en Prince of Whales Island etc. langs naar Juneau en verder Alaska...
Ik geloof niet dat het met " ongemerkte rotsen" had te maken....da's trouwesn een nautische kreet die zo oud is als de befaamde weg naar Kralingen en het EERSTE wat er uit de mond van de desbetreffende navigator komt.." HET staat niet in de kaart"...........DAT leren al die gasten gedurende de eerste week voor hun sloepgasten diploma :lol: en moeten ze " 1000 X hardop zeggen"...vooooor de klas :roll: :lol: ...zodat het een zgn. instinctieve en automatische reaktie wordt als ze de handel op de kant zetten.....zie die Italiaanse vriend van Bertje :lol:
( de volgende kreet die ze uit ut blootuh heufd moet'n leren is " De Machine Kamer reageerde veeeel te traag"....maar DAT is sinds er betrouwbare brugbedieningen zijn gekomen ietwat uit de tijd geraakt! :lol: )

Ik hoop dat een van onze " Kombuispraat onderzoekers" nu druk bezig is om dit rapport boven water te fietsen, ik schat dat het de "mid 1990ties" in de vorige eeuw was???...maar nogmaals ik ga hier puur op herinneringen uit de tijd dat geluk nog heel gewoon was! :oops:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"

Inez (Blue Circle)

Re: Oproep: Televisieprogramma Wie van de Drie

Bericht door Inez (Blue Circle) »

Hallo!
Ik ben uitsluitend op zoek naar een 'echte' kapitein, deze persoon zoekt zelf zijn/haar medespelers om het spel mee te spelen. Deze medespelers hebben idealiter een totaal ander beroep dan de kapitein zelf.

Verder zijn er geen reis- en/of andere kosten vergoedingen.

Wij hebben in de komende week screening dagen en naar aanleiding daarvan worden de trio's wellicht gevraagd om bij de daadwerkelijke opnames op zaterdag 1 of zondag 2 december aanwezig te zijn.

Ik hoor graag of iemand kapitein is en dit spel wel ziet zitten!

Groeten,
Inez
Gebruikersavatar
Brazuca
Berichten: 2133
Lid geworden op: 04 mei 2009 00:06
Locatie: São Paulo
Contacteer:

Re: Oproep: Televisieprogramma Wie van de Drie

Bericht door Brazuca »

Nou, dat is dan heel magertjes, geen enkele vergoeding, en dan ook nog een paar dagen opofferen.
Ik denk dat de spoeling heel dun zal worden. De tijd van 'liefdewerk oud papier' is al lang voorbij...
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: Oproep: Televisieprogramma Wie van de Drie

Bericht door Roy »

Ik begrijp dat de centen in Hilversum beslist niet voor het opscheppen liggen.
De plannen van deze regeringscoalitie onder loep nemend wordt het voor de publieke omroep nog moeilijker, zo niet onmogelijk gemaakt.
Blijven alleen de commerciele omroepen over. Alsof je daar blij van wordt...............
Dat neemt niet weg dat als iemand uitgenodigd wordt om aan een programma mee te doen, deze persoon in ieder geval schadeloos gesteld dient te worden.
Lijkt mij wel fair......, of zit ik nu lucht te pompen. :!: :idea: :roll:

m.v.g., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Oproep: Televisieprogramma Wie van de Drie

Bericht door Bob R.I.P. »

Dat er bezuinigd, of te wel minder uit gegeven moet worden, dat kan ik me indenken. Dus een programma als "wie van de drie" is lekker goedkoop. De rechten zijn al lang verlopen, publiek komt wel en de deelnemers kosten geen krats. Een paar camera, geluid en lichtmensen, een regisseur en klaar ben je voor een paar centen. Dit alles onder het motto. 'Ben ik in beeld, schat?"

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Oproep: Televisieprogramma Wie van de Drie

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dus de kapitein moet eerst met twee metgezellen naar een screeningtest.
In Groningen wonen relatief veel kapiteins, dus die moeten met rozijnenbolletjes en een thermoskan koffie voor onderweg en een aantal losse eurootjes in de zak voor de kantine koffie in Hilversum daar afwachten of ze écht mee mogen doen.
En broodjes mee voor de lunch en de terugweg.

Zo komt dit een beetje bij mij over.
Maar ik ben toch wel benieuwd welke kapitein er op gaat treden. :wink:
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: Oproep: Televisieprogramma Wie van de Drie

Bericht door Roy »

Zou men er in Hilversum er misschien aan voorbij gaan dat zeevarenden en ex zeevarenden, in algemene zin gesproken, helemaal niet zo happig zijn om met hun klus op die buis te komen. :!: :idea: :roll:
Dit in tegenstelling tot vele mensen die zich, ( gewoon als voorbeeld ), maar wat graag als joker voor "man bijt hond" laten etaleren.
Ik denk dat we er over het algemeen even te nuchter voor zijn.
't Is maar een ideetje hoor. :!: :roll:
Misschien iets voor Jaap, ( Japio ), Kooiman. :lol: :mrgreen:

m.v.g., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
zeehond

Re: Oproep: Televisieprogramma Wie van de Drie

Bericht door zeehond »

krijgt nel die bontjas nooit gr joop
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Oproep: Televisieprogramma Wie van de Drie

Bericht door lp »

:lol: http://youtu.be/p3qtz6BfYJU

Ik verwacht dat het ongeveer zo zal gaan.

Zo nu zijn jullie wel toe aan een oorlam van deze kapitein

Afbeelding
quo vadis


Plaats reactie