Machinekamer simulator

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Plaats reactie
Allie

Machinekamer simulator

Bericht door Allie »

Hallo allemaal,

Ik wilde jullie er toch even attent op maken dat er een toffe (gratis) machinekamer simulator is.

Hier de link naar de website : http://drkluj.com/

Ben zelf een mislukte zeeman, heb me door een vrouw van zee laten halen, heb er nog steeds spijt van.

Groeten,
Alphons de Wild

P.S. zoek de STUDENT versie, die is gratis, zou de gehele versie wel eens willen bespelen.

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Machinekamer simulator

Bericht door Harry G. Hogeboom »

heb er nog steeds spijt van.
Van die vrouw??? :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10600
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Machinekamer simulator

Bericht door jdbvos »

Haha !!! :lol:

Heeft iemand al ervaring met deze sim ?

Heb er een paar maandjes mee gestoeid, en de zaak loopt (uiteraard :mrgreen: ) zoals het hoort...
Maar dat sprotje van die brandstofvoorraadtanks vinnik maar een raar systeem....
Geef mij maar gewoon DB-tks, event. wingtanks of zijtanks, een settlingtank en een dagtank....liefst een mooi overstorttankje erbij voor het bunkeren, of bij redelijk volle DB-tks en warmer wordende brst om de overloop op te vangen.... :wink:
......we hebben allemaal wel eens te maken gehad met het dilemma naftineuze- en parafineuze olie.....

Waarom bij menging daarvan, in combinatie met drukverschillen (filters, centrifuges) die CH3(CH2)nCH3 (parafine) dan chemisch 'kristalijn' ontstaat, is me nooit echt duidelijk gemaakt.... :roll:
Maar als 'het' je overkomt, en je moet dit wel mengen, heb je een aardig probleem....
Heb op een reis van NovaScotia naar Rotterdam dagelijks mbv een flinke kolenschep, die de 1e stuurman nog erruguns had, de sludgetank leeggeschept. Wat een teringzooi !

gadakke ! Ik aborteer alweer.... (idd: ik drijf af ! Van het topic, alleen maar, hoor !)
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Machinekamer simulator

Bericht door Harry G. Hogeboom »

zig zaggen deden ze in de oorlog ook Jan.......EN "het" mag van Martje ...d'n Braziliaan! :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jancorjoh
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:44
Locatie: Woerden

Re: Machinekamer simulator

Bericht door Jancorjoh »

Iemand enig idee hoe ik dat ding kan laten werken ?
Heb het geprobeerd met registreren maar als ik de registreerknop indruk zegt hij registration failed. :roll:
Als ik zeg registreer later zegt hij registration failed. :evil:

Gr John
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Machinekamer simulator

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

De instructies precies opvolgen. Dan kom je bij een registratieformulier en als je dat invult, krijg je een "User Key" en een "Code Key" en dan werkt het spul.


Plaats reactie