Queen Mary 2 en Westerdam

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Dat wijzig zie ik staan, maar daarna staat er niet bij hoe kleiner of zo,"AMATEURTJES", weet je nog?Maar ik zal kijken hoe dan wel kleiner.
groetjes ruud

Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi ,Sorry voor de overlast, mijn p.c was van de week van slag, hebben ze hem helemaal leeg gemaakt, maar moest daarna weer alles downloaden. Ik gebruik IRFANVIEW voor het verkleinen van foto,s maar waarschijnlijkis er iets mis gegaan en lukt het nog niet. Ik was best trots op de foto,s want het is pas de 3de keer dat ik de camera gebruik.Ik heb dan ook gelijk deze als achtergrond gebruikt voor mijn buraueblad.

:oops:
Gr. Adrie.
Gast

Bericht door Gast »

SORRY, ben je gek dat hoeft helemaal niet.
is mooi man dat je een nieuwe camera hebt, ik heb er geen dus ik moet gewoon me bek houden.
en die foto is niet te groot alleen op dit forum is hij voor mijn scherm tegen de limit aan.
als je hem plaatst kun je hem eerst kleiner maken met fotopro of een van de andere programa s
dus soory hoeft niet.
no hard feelings.
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Ronnie, je bent de 2de al die mij uitscheld voor man. Maar ik ben dus een vrouw. Geeft niet hoor , het is maar dat je het weet.En nog maar pas 70 jr. dus ik kan nog veel leren, :lol: Ik heb Ruud al bedankt voor het doorsturen.Ik had er 4 gemaakt en allemaal goed, best wel tof.

Gr. Adrie
Gast

Bericht door Gast »

Mijn welgemeende excuses voor dit misverstand.
eigenlijks stom van mij daar we het al eens eerder over gehad haden.

iets met dus kerels kunnen dus ook zeiken en niet alleen damens.

nogmaals sorry
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Ronny,
't Heeft ff geduurd, maar nu past ze waarschijnlijk wel op je scherm :wink:
Wat een werken hier :D
groetjes ruud
Gast

Bericht door Gast »

zie je wel dat het wel lukt jij met je heb geen of weinig verstand van.
dat valt dus ook wel weer mee,en het houd je uit de kroeg.
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Ronny,

Het houdt me inderdaad uit de kroeg, maar blijf toch dorst houden :wink: , dus moet ik steeds naar de koelkast, en dat schiet ook niet op :D
groetjes ruud
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Ruud, Prachtig gedaan ,vreselijk bedankt .ben ook een beetje trots op mezelf, dat ik na 3 x gebruik zulke mooie foto,skan maken. Nou nog zo bijdehand worden als jij om ze op het forum te plaatsen, dat zou uit de kunst zijn. :D

Gr. Adrie.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Goed Voorgaan & goed volgen.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

:D Hallo Chef Ruud, Ron, Adrie en al die andere vlugge foto vogels,

Ai Ai Ai Ronnie, het is misschien wel een goeie zaak dat zo'n jonge meid als Adrie, de maten in de Kombuis wat in het gareel houdt? M'n vrouw maakte vroeger vaak de opmerking van "Als je je zo gedraagt ga je maar weer terug naar de werf!"

Enfin Ruud & Adrie als jullie het foto gebeuren onder de knie hebben dan zal ik er ook eens over nadenken en aan gaan prutsen, ik heb al wat instructies achter de schermen ontvangen, maar nu zie ik helemaal door de Hogebomen het bos niet meer!

M'n slimme neef HCH gaat op vakantie dus de computor intelligentie in de familie staat op een laag pitje FF. :wink:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie