Stoute mannen op de baaren

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Stoute mannen op de baaren

Bericht door Harry G. Hogeboom »

en zie ik dat verkeerd ??
Tjaa, Jan.........WAT is "verkeerd" en wat is "juist"????.........DAT is allemaal " in the eye of the beholder" om dat nou maar eens op z'n plat Sallaaands te zeggen! :lol:
"ALS" de geschiedenis ons al iets heeft geleerd......wat ik persoonlijk trouwens heel sterk en TEN ZEERSTE betwijfel, ik denk dat "we" nog dezelfde instelling hebben als toen "we" nog in grotten woonden en het wijfie van de buurman achter de struiken rukte en vervolgens op boomstammetjes de Rijn afzakten!!.......maaaar NU leven "we" in een atoomtijdperk en met behulp van enkele rode knoppies dat mooie Blauwe Stippie in het Immense heelal waar we opzitten " boem is HO" kunnen opblazen en ons zelf wijsmaken " DAT we nodig naar Mars moeten"!!, maar laten we DAT maar even terzijde zetten :roll: .........ALS we dus al iets van de geschiedenis hebben geleerd dan zou het moeten zijn DAT......serieuze koers veranderingen ( zowel goede als slechte!!) gaan ALTIJD ....en DAT is vrijwel zonder uitzondering.... met GROF geweld gepaard. " WIJ" zijn van een soort welke niet reageert op " vriendelijke suggesties"......"wij" zijn van de soort van " ut MOT buigen of barsten" en van " het hemd IS veel nader dan de rok"......en verder komen er woorden als " HARDleers" in mijn gedachten op.


OF.....met de woorden van de vorige spreker :mrgreen: ...." zie ik dat verkeerd" :lol: :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"

Jos Komen (R.I.P)

Re: Stoute mannen op de baaren

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

de schenking van een nog-nét-onbewapend (maar wel een rookgordijn-generator) marineschip door de Postcodeloterij aan de organisatie Seashepperd.
Ik ken wel betere "goede doelen" dan deze organisatie. :twisted:


Plaats reactie