Verhalen van Tina

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Tina :-D :-D , blij dat je door gaat!! Dat soort figuren hebben vaak zelf geen hobby en zijn jaleors op anderen. Het zijn ook vaak de figuren die jouw of mijn net gekochte auto bekrassen in het holst van de nacht. Dergelijke gasten zijn meestal diep ongelukkig en hopen anderen in hun kielzog mee te slepen. Een kleine "gezichtsmassage met een stukje ijzer" doet vaak wonderen.

Mijn vader zat vroeger op de 27 Mc met een bakkie... toen er bij ons in de buurt een "knijper"zat, zijn ze hem uitgaan peilen en met 20man "op visite gegaan". De politie was nodig om de man in veiligheid te brengen en "er was het een en ander kapot :twisted: :twisted:

Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy beste mensen. Wat maken we ons toch weer druk om zo`n gasje. Je moest eens weten wat ik hier binnen krijg, nou en? We leven nou eenmaal in een onvolmaakte wereld met onvolmaakte mensen, en deze dingen gebeuren. Je moet het maar beschouwen als een klip in het water, of een grondzeetje: Er om heen varen en doorgaan. Groet`n Gerard. :-D :-D :-D
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Mijn vader zat vroeger op de 27 Mc met een bakkie... toen er bij ons in de buurt een "knijper"zat, zijn ze hem uitgaan peilen en met 20man "op visite gegaan". De politie was nodig om de man in veiligheid te brengen en "er was het een en ander kapot :twisted: :twisted:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dat had ik niet verwacht dat ze zo technisch waren daar in Haarlem om een 27 MCer uit te peilen :lol: :lol: :lol:

Auto's bekrassen doen ze hier ook zit bij mij een op de motorkap maandje oud en dader onbekend.
Je moet ze ook nog eens op heterdaad betrappen anders doe oom agent niets.
Maar pak je een knaap die met een luchtdrukpistool op mensen staat te schieten en de Visboer geeft je zijn GSM, na de politie gebeld te hebben wordt er gereageerd ik kan u slecht verstaan, maar ik had mijn adres en telefoonnummer doorgegeven en de volgende morgen werd er gebeld of ik wel even langs wilde komen om aangifte te doen.
Dat hadden ze dus allemaal wel verstaan.

Ik zeg tegen die agent je had gisteren direkt moeten komen, ik weet niet hoe die knaap heet waar hij woont dus wat valt er aan te geven.
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Jan :shock: :shock: je weet niet half hoe technisch we hier in Haarlem zijn :wink: :-D
Recht in eigen hand is het enige wat helpt. Aan die slappe wasknijpers met pet heb je geen zak :twisted: Vorig jaar stonden twee van die juffershondjes fout geparkeerde auto's te bekeuren; toen ik ze aan sprka op het feit dat ze es wat aan de hondepoep zouden kunnen doen omdat het stinkt, kreeg ik als antwoord van die pet: "jij stinkt toch ook als je schijt?" Ik heb hem gezegd dat ie zijn onbehouwen grote smoel moest houden en doen waar ie voor betaald wordt; zijn plicht en de burger beschermen ipv de staatskas te vullen. Echte "schijthonden hebben een petop".
aad overweg

Bericht door aad overweg »

Ton,
zulke dingen maken wij allemaal mee.Bij ons in rotterdam zuid,heb
je op zaterdag markt.Opde rijbaan van de pretorialaan geld een
algeheel parkeerverbod.Om thuis te komen moet ik hier langs over
een afstand van 350 dee ik precies 25 minuten doordat over de hele
lengte auto,s onze meditere stadsgenoten stonden.Op het laats gaat
dat op je zenuwen werken.Maar gelukkig stonden op de hoek 4
agenten en wij stonden natuurlijk nog steeds stil ik draaide mijn
raam open en vroeg vriendelijk aan een vierstreper of zij hier niets
aan deden omdat dat iedere marktdag het zelfde was.Ik moest mij
aan die mensen aanpassen omdat zij een andere mentaliteit hadden
En terloops werd mij om mijn rijbewijs gevraagd omdat ik mijn gordel
niet droeg kreeg IK een bekeuring. :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
een verdrietige Aad Overweg
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Als je op de vluchrstrook een auto ziet staan waarvan de bestuurder achterover ligt in zijn stoel, mooi laten liggen.
Ik weet van iemand, die dacht dat de man onwel geworden was, die zette zijn aute voor zijn auto en stapte uit om te vragen of het goed met hem ging.
Bleek het een radar wagen te zijn, die ook nog even een foto van hem maakte omdat hij op de vluchtstrook stond.
De Rechter heeft het geseponeerd maar alleen de mentalieteit al.
Nerood-1

Bericht door Nerood-1 »

Gewoon deurrgoan
tina R.I.P.

Bericht door tina R.I.P. »

Beste Kombuizers,
Ik ben probeer weer van de partij te zijn,de verhuizing is achter de rug
en met de gezondheid gaat het zo,zo,maar daarom niet getreurt.
Bedankt voor de mooie foto's van het reisje naar Borkum,ik heb er van genoten en het was net in mijn fantasie of ik er bij was
ALLEN BEDANKT!!!!
MVG Tina.
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Hallo Aad :-D :-D Tja.... what can I say.... Wij waren 3 jaar geleden in Barendrecht op koninginedag... Het stierf van de geparkeerde auto's en wij zetten onze auto in een graskantje naast een van de velen.... omdat er een parkeerverbodsbord stond kreg iedereen een bekeuring... OP KONINGINNEDAG!!!!!
tina R.I.P.

Bericht door tina R.I.P. »

Beste Kombuizers,
Helaas ben ik te ziek om iets op het forum te zetten i.v.m. huidkanker.
De doktoren geven nog een beetje hoop,maar veel is het niet,ik moet nog operaties ondergaan.
Komt alles ten goede,hoop ik,dan ben ik vanzelf sprekend weer terug op het forum.
MVG Tina.


Plaats reactie