Koninklijke Hollandse Lloyd

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
kees van aalst

Koninklijke Hollandse Lloyd

Bericht door kees van aalst »

zijn er nog excollega's die op de amstelland /eemland hebben gevaren in de periode 1965 - 1968 daar zou ik graag mee in contact komen,vooral ene ernst .

Winston Duits

Bericht door Winston Duits »

Elke twee jaar vindt er een reunie plaats van oud KHL'ers.

De eerst komende wordt gehouden in het voorjaar van 2006 ( datum nog niet bekend.).

Indien je meer wilt weten wnduits@xs4all.nl
Gebruikersavatar
gerardN
Berichten: 340
Lid geworden op: 09 nov 2005 09:51
Locatie: Huizen

Kon. Holl. Lloyd.

Bericht door gerardN »

Hallo Kees,
Ik heb gevaren op de Eemland van in de jaren 69 t/m 70. Verder gevaren op de Kennemerland, Waterland, Zaanland, Gaasterland, e.a.
Van reunies om de twee jaar, zoals Winston Duits het vermeldt heb ik nog nooit iets gehoord. Waarschijnlijk ben ik al veel te lang bij de KHL weg, waardoor dergelijke berichten bij mij niet meer doorkomen. Het lijkt me wel leuk om aan zo'n reunie deel te nemen.
groeten,
Gerard Nijmeijer
Leo Elenbaas

KHL

Bericht door Leo Elenbaas »

Ik heb zelf tussen 1956 tot 1971 op diverse schepen van de KHL gevaren als kok. waarvan de laatste 5 jaar op de Amstelland bij Kapt van Spanning.

Leo Elenbaas
kees van aalst (RIP)

Bericht door kees van aalst (RIP) »

loe elenbaas
als het goed is hebben wij samen op de amstelland gezeten ik heb in 67 en 68 op de amstelland gezeten daarna op de eemland ,ik ben al een tijdje op zoek naar oud collega's en via internet gaat het meschien wat sneller tot horens
kees van Aalst
llorre@xs4all.nl
Jon

KHL

Bericht door Jon »

leo elenbaas heeft 16 reizen op de amstelland gemaakt rang chef kok wat was u rang ik kan u rang niet herrinderen aan bboord hofmeester sanders a blauw elec klaas ottsen boots de jong kaptein spanning stuurm bakker verder tot horens elenbaas
kees van aalst (RIP)

Bericht door kees van aalst (RIP) »

hallo leo elenbaas hier kees van aalst ik was lichtmatroos dus wij moeten elkaar kennen want ik moet tafels dekken afwassen enz dus ik kwam bij jou het eten halen voor de matrozen en de olie lieden .
ik was opzoek naar ene ernst dat was mijn hutmaat hij was matroos o/g maar ik hoorde dat hij in 2005 is overleden ,ik ben dus telaat gaan zoeken zonde ook hoorde ik dat er begin dit jaar een reunie is en ben van plan om mij daarvoor optegeven ,
meschien dat je mij nu wat makkelijker kan herrinneren .
van deze kant bedankt voor je mail .
tot horens
kees van aalst
kees van aalst (RIP)

Bericht door kees van aalst (RIP) »

als er nog mensen zijn die foto's van KHL schepen willen hebben ik het foto's van alle schepen.

gegroet

kees van aalst
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Hallo Kees,

Plaats die foto's gewoon onder dit topic. Je zult er vele Kombuizenaars een groot plezier mee doen.
Een fotootje en evt. tekst, als je ze zelf gemaakt hebt, is nooit weg.

m.v.g. Roy
Gebruikersavatar
Winston
Berichten: 218
Lid geworden op: 03 nov 2005 16:40
Locatie: IJmuiden

Bericht door Winston »

Hallo Kees,

Natuurlijk zijn we geinteresserd in al die mooie landschepen.
Zet ze maar op deze site.

Oud KHLers, nog even een herinnering aan de komende reunie op 25 maart a.s.
Geïnteresseerden neem maar contact met mij op .....

wnduits@xs4all.nl


Groeten

Winston
Hij die de zee bevaren wil
moet haar wel beminnen
anders heeft 't echt geen zin
aan 't zeemansleven te beginnen.
(uit Zilte Poëzie van Leo Bersee)


Plaats reactie