op zoek naar info koos van der pijl

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
silvia huegen

op zoek naar info koos van der pijl

Bericht door silvia huegen »

hallo beste mensen,

ik ben silvia huegen en ben op zoek naar info, verhalen en foto`s van mijn opa koos van der pijl hij is in 1982 overleden in november 1969 was hij stuurman op de witte zee3 en hij heeft ook op de orinoco gevaren als stuurman. ongeveer in 1955 tot 1980 heeft hij gevaren wie kan me helpen. zijn bijnaam was JJ red arrow.
ik zou hier heel blij mee zijn evenals mijn oom hans van der pijl en kitty van der pijl huegen mijn ma.
alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp.

groetjes silvia

(op zeeslepers.com staan 2 foto`s van hem met de witte zee 3. en op deze site komt hij voor in verhaal van orinoco ....

Mink 2

Re: op zoek naar info koos van der pijl

Bericht door Mink 2 »

Ik heb met *rooie Koos* in 1969 gevaren dat was mijn laatste reis als *vrije jongen* tijdens het volgend verlof ben ik getrouwd. Koos was 1e stuurman, hij heeft toen we in australie voor de wal lagen nog een stel oorringen met robijnen voor me geregeld als huwelijkspresentje voor mijn aanstaande vrouw. Ik moet nog ergens een oude dia hebben waarop hij aan het roer zit van de motorsloep toen we naar de sleep gingen. Ik zal de dia eens zoeken en dan laat ik er wel een foto van maken, scan hem en dan stuur ik je hem wel.
Groet,
Mink
jack minneboo

Re: op zoek naar info koos van der pijl

Bericht door jack minneboo »

om een lang verhaal kort te maken, kan ik je het best verwijzen naar mijn memoires, welke op het andere deel van de site staan, http://www.scheepspraat.nl/jack.htm
Hoop je ermee van dienst te zijn geweest, Groetjes, Jack Minneboo


Plaats reactie