Ms Klaus Leonardt 1959

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
pieter

Ms Klaus Leonardt 1959

Bericht door pieter »

Hallo Forum leden.In 1959 voer ik van Rotterdam naar Willemstad met Ms Klaus Leonardt. Ze was van een Duitse Reder echter weet niet welke. De passage werd geboekt via Vinke en Co te Rotterdam
Ik zoek de geschiedenis van dit schip en foto materiaal
Wie kan mij helpen?
Zeer bedankt bijvoorbaat
Pieter
Dublin

Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Ms Klaus Leonardt 1959

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Hallo Pieter,

Welkom op dit forum!

Dat was de rederij Leonhardt & Blumberg, een bedrijf dat uit 1903 stamt en nog altijd bestaat. Van de Klaus Leonhardt weet ik niets en ik kan er zo een twee drie ook niets van vinden. Misschien kun je nog het beste rechtstreeks contact opnemen met de rederij. Wie weet kunnen zij je aan een foto helpen. Je vindt hun gegevens HIER.

Meer is bekend van de Renate Leonhardt, het schip dat goud aan boord zou hebben gehad. Klik HIER en vooral ook HIER.
Ik ben nog eens bij Piet Visser op bezoek geweest. Het heeft hem nooit losgelaten en hij wilde toen graag dat ik erover zou gaan schrijven. Ik zag dat niet zo erg zitten.

Succes met je zoektocht! Er komt vast wel iets.
pieter

Re: Ms Klaus Leonardt 1959

Bericht door pieter »

Hallo Theo
Dit was een Bingo. Op de site vond ik een foto van de Klaus leonard. Ik ben je zeer dankbaar voor je reaktie. Lang gezocht.
Overigens de geschiedenis van de Renate is erg interessant. Dank voor je toegift.

Ik begrijp, dat je in Griekenland zit? Zo zie je maar de wereld is klein met het internet.
Officieel woon ik in de Filipijnen.maar ben tijdelijk voor mijn werk gestationeerd in Dublin.
Hartelijke groet
Pieter van Berkel
Dublin


Plaats reactie