gezocht

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Gebruikersavatar
P.J.Schellingerhout
Berichten: 446
Lid geworden op: 20 okt 2008 15:09

gezocht

Bericht door P.J.Schellingerhout »

Ik ben op zoek naar Th.J.G.Wijnands Matroos en in de 60er jaren werkzaam bij de SMN en
C.L.G.Molenaar bediende ook in die jaren 60 bij de SMN
Wij hebben samen op de Karimun en de Neder Eems gevaren.
Ik heb ook al een oproep op het SMN topic gedaan, maar helaas nog zonder resultaat.
Met vriendelijke groet Co

Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: gezocht

Bericht door Bertus. »

Hoi Co,

Het opsporen gaat niet echt naar wens, ik denk dat onze generatie langzaam aan
het uitsterven is. :cry:
Had ik deze week via Niek eindelijk weer iemand opgespoord namelijk oud kwartiermeester
Willem Schotvanger uit IJmuiden, dus ik :-D, en dadelijk gebeld , hoorde ik van zijn vrouw (aardig mens) dat
Willem vier jaar geleden was overleden, hij had dit jaar 74 geworden.
Co ik heb de mij beloofde scanfoto's die een oude collega mij zou sturen nog niet ontvangen.
(ik heb hem zopas een mail gestuurd).

Met vriendelijke groet.

Bertus.
pa0oke

Zoek oud-collega.

Bericht door pa0oke »

Ik ben op zoek naar een collega radiotelegrafist die in de jaren 60 in de Oost verbleef (KPM. KJCPL)
Als ik het goed heb is zijn naam A. v.d. Berg.
Bedankt voor de te nemen moeite.

Jan
dutchkiwi
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2010 13:16

Re: gezocht

Bericht door dutchkiwi »

Als deze Wijnands Theo heet en is gaan varen begin 60er jaren dan is de kans groot dat hij bevriend was met mn broer (Ferry) en dus zou ik graag ook in contact komen met hem.hopelijk dat hij dit te lezen krijgt hij moet tegen de 70 aanlopen.
hgr J Klaui
Poesko

Re: gezocht

Bericht door Poesko »

De heer Theodorus J.G.Wijnands is van 29-01-1936. Emmerik. Hij kwam uit de Achterhoek Verder kan ik U ook niet helpen. Het is voor mij ongeveer 30 jaar geleden dat ik hem voor het laatst gezien heb. Succes met Uw zoektocht.
Gebruikersavatar
P.J.Schellingerhout
Berichten: 446
Lid geworden op: 20 okt 2008 15:09

Re: gezocht

Bericht door P.J.Schellingerhout »

Hallo Poesko en dutchkiwi

Aller eerst bedankt voor de reactie op mijn oproep.
Hij werd idd Theo genoemd en hij woonde in de jaren 60 in s"Heerenberg aan de duitse grens.
Ik ben toen ook nog bij hem thuis geweest, en tijdens zijn verlof ging hij vaak stappen in het duitse Emmerich, was niet zo ver bij hem vandaan.
Ik zet even 2 z/w foto"s die ik heb op de site, en dan weten we of we het over dezelfde Theo hebben.
Groeten Co
Bijlagen
Batu0005.jpg
Batu0005.jpg (144.15 KiB) 6347 keer bekeken
Batu0006.jpg
Batu0006.jpg (161.11 KiB) 6347 keer bekeken
Poesko

Re: gezocht

Bericht door Poesko »

Meestal gaan we te laat zoeken naar personen Het is beter dit te doen na 5 of 10 jaar maar daar denk je niet aan Zo kan het gebeuren dat je naar iemand op zoek bent die niet meer onder ons is Dat heb ik afgelopen tijd ook meegemaakt en dat is wel jammer

Ik herken Theo van de foto Hij ging stappen in Emmerich dat wist ik
Poesko schreef:De heer Theodorus J.G.Wijnands is van 29-01-1936. Emmerik. Hij kwam uit de Achterhoek Verder kan ik U ook niet helpen. Het is voor mij ongeveer 30 jaar geleden dat ik hem voor het laatst gezien heb. Succes met Uw zoektocht.
Gebruikersavatar
P.J.Schellingerhout
Berichten: 446
Lid geworden op: 20 okt 2008 15:09

Re: gezocht

Bericht door P.J.Schellingerhout »

Hallo Poesko
We zijn idd een beetje aan de late kant met zoeken, maar beter laat dan nooit :lol:
Ik heb ook nog een mailtje van iemand gehad die hem ook kon en die gaf een adres van 1993 er bij maar daar kan ik geen tel.nr bij vinden.
Wel een paar andere Wijnands gevonden dus die maar eens bellen, misschien is het wel familie.
Theo heeft volgens de Lieke ( van het mailtje ) in 1993 zijn laatste reis op de Zeelandia gemaakt.
Groeten Co
Poesko

Re: gezocht

Bericht door Poesko »

Ik heb ook nog voor je gezocht naar eventuele Wijnands in s`Heerenberg en ook in de telefoongids gekekeken Daar kom ik ook niet verder mee Je zou eventueel een oproep kunnen doen in een plaatselijk krantje daar of het via Adres Onbekend van de KRO spelen Maar hoe ver wil je gaan Ik luister wel eens naar dat programma en daar worden wel zoektochten opgelost na vele jaren ,maar de kans bestaat ook als je gaat zoeken na een lange tijd dat die persoon niet meer onder ons is.

Je kunt het altijd proberen om iemand terug te vinden


http://www.adresonbekend.nl
Decenz

Re: gezocht

Bericht door Decenz »

Ik geloof dat wij Theo gevonden hebben want dit is mijn vader.
Mochten jullie informatie wensen dan hoor ik dat graag.

Erg leuk om een foto van mijn vader hier te vinden!


Plaats reactie