gezocht

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Hansk

Re: gezocht

Bericht door Hansk »

Datum: 14-06-2010 ( velzeboer.d.p@quicknet.nl / Geen homepage) schreef:

Mijn vader, Arie Wassenaar heeft o.a. gevaren op de Amstelland, Zaanland en als laatste reis juni 1968 op de Waterland. Hij is in febr.2005 overleden. Naar ons toe (3 dochters) heeft hij nooit zoveel verteld over zijn vaar verleden. Ik zou wel eens willen weten, wie er met mijn vader heeft gevaren en hoe hij was aan boord. Wij hebben diverse oude foto's o.a. van voetbalwedstrijden en activiteiten aan dek.
Ik zie graag uw reactie tegemoet. groeten Petra

Gebruikersavatar
jacko
Berichten: 3231
Lid geworden op: 21 jan 2008 17:38
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Re: gezocht

Bericht door jacko »

Hallo Petra

Ik zal je vraag ook even bij de KHL topic zetten
Voor elke oplossing.
Is wel een probleem te bedenken.
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: gezocht

Bericht door Joop »

hanscruquius schreef:ik ben op zoek naar piet bielsma daar heb ik mee gevaren op de BALI hij was 1e kok en was onder weg overgestapt van af de BAWEAN ,ik was bakker aan boord ook hadden nog een slager en een koksjongen .Die reis dat hij zijn hand verbrande
Hans, Heb je Piet al gevonden? Er staat iemand met die naam op Hyves is 79, houdt van een biertje :wink: en woont in Enkhuizen. Zou dit hem kunnen zijn? Ik heb hem een berichtje gestuurd.
Bijlagen
Piet Bielsma.jpg
Piet Bielsma.jpg (51.89 KiB) 2987 keer bekeken
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Re: gezocht

Bericht door Stavenuiter »

Goedemiddag

Heb Piet Bielsma opgespoord, woont hier een blokje achter me, ben zojuist bij hem aan de deur geweest,
om bovenstaand bericht te overhandigen, stond een beetje verbaasd te kijken, maar stond er wel open voor.
Wie weet horen jullie van hem.

Groet Nico.
jaco32

Re: gezocht

Bericht door jaco32 »

Ik was de slager Ik heet Co ben veel namen kwijt. Weet je nog dat we Indiaantje speelde rond de kachel met de koksmaat.


Plaats reactie