van ommeren

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
huub

van ommeren

Bericht door huub »

zijn er nog Oud van ommeren mensen,ik heb dit onlangs gevonden en heb van 1971 tot 1981 op verschillende vo boten gevaren als ass,4e en 3e wtk.
ben heel slecht in het onthouden van namen,gezichten vergeet ik nooit(hah).
wie heeft in die jaren gevaren op de:katendrecht,de woensdrecht,de mijdrecht,de moordrecht,de thuredrecht,de wieldrecht,de deltadrecht,dock express 10 en 12 en de scherpendrecht sommige .enkele namen die ik nog weet zijn:2ewtk v/d boogaard (was toen 1973 al in de zestig,)3e wtk J v.Sabben,hwtk Lopen diaz,2estuurman Sijmen v/d ,Plicht,3e strmn Kees Stinis,hwtk Arie Dogterom,2e wtk v/d Beukering,2e wtk Croes,ass Jan Bruin en Nick Stulen, Gerritsen?hoe langer ik erover nadenk hoe meer namen er opduiken.ik hoop dat ik dit goed gedaan heb en hoop op reacties

Gebruikersavatar
Henk van der Moolen
Berichten: 1214
Lid geworden op: 04 aug 2004 13:11
Locatie: Amsterdam

Re: van ommeren

Bericht door Henk van der Moolen »

Hallo Huub,

Zet bij zoeken (rechtsboven) even van Ommeren Zeevaart en jij vindt een heleboel over van ommeren.

vr gr Henk
Beleg je geld verstandig,
Bij de slijter krijg je 41%.
huub

Re: van ommeren

Bericht door huub »

hallo Henk,
bedankt,ik ben een beetje groen in deze materie.
mvg,Huub
piet48
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jul 2007 20:32
Locatie: hellevoetsluis
Contacteer:

Re: van ommeren

Bericht door piet48 »

Hoi
Ik heb met Lopes Dias gevaren toen hij z'n eerste reis maakte als Hwtk-ér op de Woensdrecht
maar dat was voor 70.In 70 werkte ik gedeeltelijk aan de wal.De rest van die namen zeggen mij niks, evenzo jouw naam.Waarschijnlijk na mijn tijd bij VO.
Grt Piet
kooman

Re: van ommeren

Bericht door kooman »

huub schreef:zijn er nog Oud van ommeren mensen,ik heb dit onlangs gevonden en heb van 1971 tot 1981 op verschillende vo boten gevaren als ass,4e en 3e wtk.
ben heel slecht in het onthouden van namen,gezichten vergeet ik nooit(hah).
wie heeft in die jaren gevaren op de:katendrecht,de woensdrecht,de mijdrecht,de moordrecht,de thuredrecht,de wieldrecht,de deltadrecht,dock express 10 en 12 en de scherpendrecht sommige .enkele namen die ik nog weet zijn:2ewtk v/d boogaard (was toen 1973 al in de zestig,)3e wtk J v.Sabben,hwtk Lopen diaz,2estuurman Sijmen v/d ,Plicht,3e strmn Kees Stinis,hwtk Arie Dogterom,2e wtk v/d Beukering,2e wtk Croes,ass Jan Bruin en Nick Stulen, Gerritsen?hoe langer ik erover nadenk hoe meer namen er opduiken.ik hoop dat ik dit goed gedaan heb en hoop op reacties
Jos Komen (R.I.P)

Re: van ommeren

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Als je hier een bericht wilt plaatsen, dan op Nieuw Antwoord klikken.
En NIET op Quote.


Plaats reactie