Goodwill Merchant

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
stingsr

Goodwill Merchant

Bericht door stingsr »

Hallo

ik heb in 2007 op dit forum al eens gevraagd of iemand John Johannes kent ik heb toen het volgende geschreven,

Hallo Iedereen,

Ik zoek een oude maat hij heeft gevaren op de Goodwill Merchant bij rederij VAN T'HOF (de rederij zat in het Witte Huis in Rdam) hij zat bij de bemanning toen het schip verging bij de Shet Eilanden en is toen gered trouwens de hele bemanning,hij heet John Johannes was Kok en is van indonesiese afkomst ,ik heb van alles al geprobeerd om hem te vinden maar zonder succes,het laatste wat ik gehoord heb dat hij voor een groningse reder is gaan varen,John zal nu in de zestig zijn,flink postuur,rond de 1,65 lang en bril dragend,wie kan mij helpen,

Groetjes,Jan Mourik

Vraag eens aan Bart van Guluk, eigenaar van de s.s.b. "Adelaar".
Da's ook een voormalige Arnold Hoff zeevarende.

m.v.g. Roy

Hallo Jan,
Johan Temmink heeft tussen 1972 en 1975 gevaren op de Goodwill Merchant, - Trader en - Traveller. Hij plaatste op 11 maart 2006 een oproep op Kombuispraat 'oud'. Zijn oproep en zijn e-mail adres zijn te vinden op
http://www.dynamicdeezign.be/forum/josk ... s/104.html
Misschien dat hij op zijn oproep reacties heeft gekregen en jou verder kan helpen.
Succes en moi,
Anne

Hallo Jan,

Ik ben het even via een ommetje aan het proberen.
Je hoort er nog van. Effe wachten dus.

m.v.g. Roy

Ik heb wel reacties gekregen maar het leide niet naar resultaat,

Misschien dat iemand hier een antwoord op heeft na 3 jaar ik hoop het ,

Groet,Jan Mourik, 10-01-2011

John Poede

Re: Goodwill Merchant

Bericht door John Poede »

Heb zelf op de Goodwill Traveller gevaren in 1972 , maar de naam zegt mij verder ook niets.
Grt. John Auke Poede
timtim
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 okt 2013 12:37

Re: Goodwill Merchant

Bericht door timtim »

Beste Jan Mourik,

Betreffende John Johannes het volgende...
Ik heb met hem gevaren op diverse schepen van Noordlijn/Equator in de jaren 1980-1990.
Daarna heb ik Johnny begin jaren negentig nog een aantal malen gesproken in de Ballentent in Rotterdam.
Hij voer toen bij Danielson. Hij woonde in Marokko, even buiten Casablanca met een Marokkaanse vrouw.
Misschien heeft hij inmiddels wel een eettentje aldaar.
Daarna ben ik heb ook uit het oog verloren.

Groeten,
Piet Jochems
kapitein b.d.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Goodwill Merchant

Bericht door jdbvos »

Piet Jochems
kapitein b.d.
Hallo Piet Jochems..
Kan het zijn dat ik je ken als Peter Jochems (ex Beck/Noordlijn-Equator én het verhaal van de slb Baracuda) ??
Oost, west...ook best
Johannes11

Re: Goodwill Merchant

Bericht door Johannes11 »

Goedenavond,

Mijn naam is Johan Temmink, Ik ben op zoek naar een Hollandse matroos waarmee ik heb gevaren op de Goodwill Trader varende tussen Warrenpoint en Preston, Ik weet enkel zijn eerste naam Piet en hij had nogal een lange neus, heeft u hem gekend? Heel dringend dat ik hem te pakken krijg, hij heeft namelijk familie waar hij niet van op de hoogte van is..
JanM
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2023 11:55

Re: Goodwill Merchant

Bericht door JanM »

John Poede schreef: 13 feb 2014 19:23 Heb zelf op de Goodwill Traveller gevaren in 1972 , maar de naam zegt mij verder ook niets.
Grt. John Auke Poede
Hij was KOK en van Indonesische afkomst


Plaats reactie