Piet Laagland op zoek naar oud collega's

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
P.Laagland

Piet Laagland op zoek naar oud collega's

Bericht door P.Laagland »

Hallo,

Mijn naam is Piet Laagland, voormalig chefkok rederij SMN/Nedlloyd (1966/1979).

Ben op zoek naar oud collega's :-D

Herken je mij dan hoor ik dat graag, altijd leuk om een beetje bij te praten over goede ouwe tijd.

Met vriendelijke groet.

sjakievandehoek

Re: Piet Laagland op zoek naar oud collega's

Bericht door sjakievandehoek »

ja,ik ken jou wel,piet laagland,ben Jacques van der linden en heb ook gevaren
bij smn/nedlloyd,maar ben nu met pensioen en woon in Thailand,zou leuk zijn om
eens lekker bij te praten,hoor wel van je (sjakie van de hoek)
Cees Koene
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 feb 2010 15:08
Locatie: IJmuiden aan Zee

Re: Piet Laagland op zoek naar oud collega's

Bericht door Cees Koene »

hi Piet
Hoe is het makker. Wat gelachten in je keuken, en aardig wat pilsjes weggewerkt.
Was altijd gezellig Willemskerk denk ik. Je Meisie tim was ook aan boord.
Groetjes Cees Koene :lol: :lol:
Fred Turbo
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2016 08:19

Re: Piet Laagland op zoek naar oud collega's

Bericht door Fred Turbo »

Hi Piet,

Heb je ontmoet en volgens mij was dat in Casa Blanca waar we met 2 Nedlloyd schepen achter alkaar lagen, Volgens mij woonde jij ergens in Amsterdam vlak by de Middenweg of Oosterpark. Het was geloof ik ook de Westerkerk waar je opzat. Zo lang geleden. Ik zat toen op de Neder Rhone en het zal waarschijnlijk 1974 of 1975 geweest zijn. Was toch nog wel een leuke tijd.
Heb ook een paar reisjes met Sjakie van de hoek gemaakt, en met Jaap Hoogland, hofmeesters waren Senkpiel en Caldenbach. Als ik me wel herrinner zat er bij jullie hofmeester Koopmans aan boord , hij was getrouwd met een Thaise.
Het ga je goed, weet niet of je Hans Eland en of Martin Droog kent maar daar heb ik nog steeds contact mee. En ben laatst nog Hans Regtop tegen gekomen.

Fred Turbo
Gebruikersavatar
Sparkymul
Berichten: 526
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:14
Locatie: Warder

Re: Piet Laagland op zoek naar oud collega's

Bericht door Sparkymul »

Hallo Piet,

Op reis 87 van de Merwe lloyd, een Pakistan/India-reis, was jij de chef kok. Hofmeester... Winston Aarts. Ik herinner deze reis nog goed ondanks dat de bestemming niet zo super was. Er werd vaak Thais gegeten in de hut van Winston. Hot red snapper... echt hot...

Succes met je zoekactie....

SparkyMul
R van den Brom
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 okt 2010 02:50

Re: Piet Laagland op zoek naar oud collega's

Bericht door R van den Brom »

He vriend was jij de geen die met klompen aan over de motomachy liep in kobe'
Waarschijnlijk de Rijn of de Rhone, ik dacht met hofmeester Rob die later naar kantoor is gegaan om daar facilitair bezig te zijn het is allemaal vrij mistig want het is al een lange tijd terug

Groet
Ruud van den Brom
Toender tijd O/G
Fred Turbo
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2016 08:19

Re: Piet Laagland op zoek naar oud collega's

Bericht door Fred Turbo »

R van den Brom schreef:He vriend was jij de geen die met klompen aan over de motomachy liep in kobe'
Waarschijnlijk de Rijn of de Rhone, ik dacht met hofmeester Rob die later naar kantoor is gegaan om daar facilitair bezig te zijn het is allemaal vrij mistig want het is al een lange tijd terug

Groet
Ruud van den Brom
Toender tijd O/G
Ruud, dat was niet Piet, Maar Jaap Hogland , getrouwd met Ineke, haar familie had een Hotel of pension in Wijk aan zee als ik mij niet vergis.
Jaap ging ook in Shanghai ( toen nog onder Mao) de wal op en had superveel bekijks, zeker toen hij daar ook een shaggie bij rolde.
Jaap heeft denk ik in 1974 op de Rhone gezeten. Was een reisje waarop ook Labuan aangedaan werd, Jan Bosschaert was een bediende en Japie Erf de bootsman, Gerrit Brak was matroos.

Groeten Fred Turbo
R van den Brom
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 okt 2010 02:50

Re: Piet Laagland op zoek naar oud collega's

Bericht door R van den Brom »

fred

ik ben in 1975 begonnen met varen dus ik moet jaap hoogland na die tijd tegen gekomen zijn





Ruud van den Brom


Plaats reactie