Primlaks

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
cdv solar
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2017 18:45

Re: Primlaks

Bericht door cdv solar »

Beste rob ik ook ik heb ook nog voor damers gevaren groetjes chris

jackvissers
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2018 22:59

Re: Primlaks

Bericht door jackvissers »

Ik ben Jack Vissers en heb van 81 tm 85 op de Peeress.Queen en de Violet gezeten.Zal eerst wat foto's proberen te plaatsen .herkenning. :) .De verhalen van jullie zijn super daar ik er ook bij was .De verlenging en t stappen .Dat is t mooie van varen je onthoudt alleen de leuke dingen . :P .
Lange dries
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2018 12:46

Re: Primlaks

Bericht door Lange dries »

Hoi Jan, ik ben Dries, en heb een leuke tijd gehad op de pacaffic Baronnes en Tulip, ik zou kapitein Bachus nog wel eens willen zien en spreken, we hebben iets buitengewoons meegemaakt en hadden er toen geen verklaring voor, ik nu sinds een jaar of 6 wel, als iemand weet waar ik hem kan vinden, zou fantastisch zijn, groetjes Dries
DGMurray
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2023 13:22

Re: Primlaks

Bericht door DGMurray »

Hoi Rob,

Ik heb ook 4 jaar bij Primlaks gevaren.

Groeten

Dirk Murray
Prong
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2023 11:47

Primlaks

Bericht door Prong »

Hoi alle oud Primlaksvaarders,
Net aangemeld op dit forum omdat ik ook vanaf 1981 tot 1989 op Primlaks en later Seatrade schepen hebt gevaren. Eerst als stuurman leerling en later als 2e stuur. Ik ben als 1e stuurman in 1989 buiten dienst gegaan om bij Nedlloyd bulk op de trader afdeling te werken. Op welke schepen heb ik allemaal gevaren? Eigenlijk heb ik ze allemaal 1 of 2 keer gehad in al die jaren. Een van mijn leuke herinnering was toen we in de Falkland eilanden squid en ander lekker oceaanvoer hadden ingeladen, we via Kaap Hoorn en Tahiti naar zuid-Korea voeren. Tijdens de ronding van de kaap en echt bar slecht weer op de kop we een stuk van ong. 35 meter gangboord waren kwijt geraakt. Door de kracht van het water afgebroken. De ouwe die toen voer was capt Geenevase en dat werd al gauw als kapitein Geenverschansing verbasterd. Die naam heeft hij de hele reis mogen dragen. Leuke tijden meegemaakt maar ook hele slechte met oa piraten op de rede van Lagos. Afijn leuk om hier mijn verhaal kwijt te kunnen.

Recht zo die gaat (oud)-collega’s

Peter Rong


Plaats reactie