Bemannigsleden Oranje 1960-1961

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
Hendrik

Bemannigsleden Oranje 1960-1961

Bericht door Hendrik »

Beste mensen,

Na een dik jaar een jaar op de Oranje gevaren te hebben als Hofmeester 1e klas (accomodatie/restaurant), in de tijd van de heer Letterman (Maitre d'Hotel), vraag ik me af of er nog meer gelukkigen uit die periode dit berichtje lezen en kontakt met mij op willen nemen.

Met vriendelijke groeten,

Henk Wagemaker

rinus

Re: Bemannigsleden Oranje 1960-1961

Bericht door rinus »

Henk kijk eens op de topic van/over de SMN
aegis R.I.P.

Re: Bemannigsleden Oranje 1960-1961

Bericht door aegis R.I.P. »

Hallo Henk,

Doe er even een jaartal bij ik heb bijvoorbeeld in 62/63 en 64 op de Oranje gevaren.

Groet Feike.
Hendrik

Re: Bemannigsleden Oranje 1960-1961

Bericht door Hendrik »

Beste heren,

Bedankt voor de reacties

Feike, dan hebben we elkaar net gemist, toen werkte ik al op de P & O cruise Liners, als enige Nederlander,
ik had daar uiteindelijk een prachtige job, na zeven jaar op de Strathmore, Iberia,Orcades, Canberra en Oriana hield ik het allemaal voor gezien,en ben ik mede eigenaar van Restaurant de Zwaan in Katwijk geworden, inmiddels
( 75 Jaar ) ben ik daar al weer 15 jaar uit.



Hartelijke Groeten Henk Wagemaker.
Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: Bemannigsleden Oranje 1960-1961

Bericht door Geep »

Heer H, Wagemaker, goedenavond; was er in de die tijd, dat u op de Oranje voer bv. een bijzondere gebeurtenis, maakt niet uit wat. Iets met het schip, passagiers, opvarende en/of activiteiten aan boord, in aanloophavens? Passeren van andere pas.schepen.
Vrgr.Geep
TON LUBKE

Re: Bemannigsleden Oranje 1960-1961

Bericht door TON LUBKE »

ja ik heb op de oranje van australie naar holland meegevaren ik kwam uit het ziekenhuis in geraldton ik wou werken in de keuken ik met een kok het suikerschip "oranje" weg zetten in de koeling maar hij viel uit mijn handen in stukken gevallen chef patteserie kwaad als nog mijn excuus A.H.LUBKE


Plaats reactie