Richard bakker zoekt collegas van Primlaks

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
richardbakker

Richard bakker zoekt collegas van Primlaks

Bericht door richardbakker »

hallo ik ben richard bakker

Ik heb van 1985 tot 1990 gevaren op diverse schepen van primlaks

ik ben op zoek naar oud opvarende

kees 1

Re: Richard bakker zoekt collegas van Primlaks

Bericht door kees 1 »

hallo ik ben kees houdijk
ik heb op de prinsses marcidoni
johngl
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 nov 2011 17:30
Locatie: Nieuwe Niedorp

Re: Richard bakker zoekt collegas van Primlaks

Bericht door johngl »

Hoi Kees,

Wij hebben nog samen gevaren op de Pacific Queen, waar regelmatig de groep "Foreigner" door de accomodatie schalmde. Kijk op de items met Primlaks daar staan foto's waar je ook op staat.

groetjes
John Glaudemans
Jan Groeneweg

Re: Richard bakker zoekt collegas van Primlaks

Bericht door Jan Groeneweg »

Hey Kees,

Ook op t forum??
Net als John heb ik ook nog goede herinneringen aan de Pacific Queen.
Ik ben in Suez a b gekomen als 2e stuur samen met Frits Deppe als 3 wtk. Mijn eerste reis als 2e stuur. John was 1e. Op naar de Seychelles waar we s weekends richting eilandjes tuften met Queenie MOB.
S avonds in de Pirates Arms. Later door naar Mayaguez. Daar na het bunkeren een poos op de rede gelegen. En vervolgens door naar Taboga weer.......................... Tonijn laden. Ik weet niet of het die keer was dat we net buiten Mayaguez ten anker hebben gelegen om de ruimen schoon te maken. Het meest bijzondere vond ik toen de kudde walvissen die rond ons schip zwommen. Zonder herrie kwamen ze net naast de bak boven, als dan ademhalen schrok je je helemaal een ongeluk, maar nadat je wist wat t was was het een machtig gezicht.We hebben daar tijdens de carnaval gelegen mooie tijd daar. Op de rede lagen ook 2 nederlandse jachten. Op de Onrust heb ik nog wat tijd doorgebracht. Van hun hebben we aan boord de windvaan nog gerepareerd. Van Taboga ging het naar Ponce. Ik meen dat jij in Ponce afgelost was door Jan in t Hout en nog een matroos van wie ik de naam niet meer herinner.
Je had wel een beste geluidsinstallatie zeg. Aan arbeidsvitaminen geeeeen gebrek.
Wat doe jij tegenwoordig??
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1549
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Richard bakker zoekt collegas van Primlaks

Bericht door Jan Sprong »

Ik heb nog collega's gehad op de centrale Maasvlakte die ook bij Primlaks gevaren hebben en zij waren van de machinedienst:
Lauwerens Selier en Rene Schot,als je die kent wil ik wel proberen via via of ze nog herinneringen willen melden.
groeten,Jan
ccocu

Re: Richard bakker zoekt collegas van Primlaks

Bericht door ccocu »

Mijn naam is Corn Cocu en heb van 1984 tot 1987 bij Primlaks gevaren op respectivelijk de volgende schepen,Pacific Tulip,Rose,Lily en als laatste de Peeres.Je naam komt mij niet bekend meer voor,dat ik eventueel met jou ergens op een van deze boten gevaren heb.Maar toch,leuk dat er nog mensen zijn die daar gevaren hebben.


Plaats reactie